Alt joc alte diferente

Ok, am revenit, scuze pentru ieri. Am absentat dar am avut scutire :)

Am vazut ca sunteti interesati de jocuri cu diferente asa ca va mai propun unul.

dif-2

Pentru cei care au pierdut prima parte, click aici

L.E sunt 3 diferente sorry for that

16 răspunsuri la acest articol.

  1. Posted by kia on martie 20, 2009 at 7:24 am

    [cenzurat],[cenzurat] si [cenzurat] :)

    Răspunde

  2. Posted by ZaBeckss on martie 20, 2009 at 7:29 am

    [cenzurat], [cenzurat] si ultima nu stiu :(

    Răspunde

  3. Posted by alonso on martie 20, 2009 at 8:26 am

    prima: [cenzurat], [cenzurat] tipei, [cenzurat] tipei :)

    Răspunde

  4. [cenzurat], [cenzurat], si cropul pozei in poza din dreapta in partea stanga e mai mult decupat decat in cealalta poza :D corect?

    Răspunde

  5. Posted by Marina on martie 20, 2009 at 11:49 am

    [cenzurat],[cenzurat],[cenzurat] :P

    Răspunde

  6. [cenzurat], o [cenzurat], s[cenzurat].:D

    Răspunde

  7. greseli:
    1. [cenzurat],
    2. [cenzurat],
    3. ca nu sunt si eu acolo

    Răspunde

  8. Posted by Moflea on martie 23, 2009 at 4:12 pm

    Ce tot atata cenzura… eu tot nu stiu care sunt diferentele :evil: apropo daca dau clik pe “aici” imi scrie eroare 404 ;) asa ca fapt divers

    Răspunde

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

