Mozilla Firefox

Cred ca dupa imagine v-ati dat seama ca sunt fan firefox si ca IE e doar un browser, nu imi place sa il numesc asa dar din pacate pentru multi dintre noi chiar asta e. Sunt o gramada de probleme pe care le poti avea cu ie fie ca esti programator web (no shit) fie ca esti un simplu web surfer parca tot ce e mai aiurea in navigare are legatura cu ie. Tin sa va spun ca in momentul in care am descoperit firefox primul lucru care m-a atras a fost ca avea tab-uri adica wow pot sa vad mai multe site-uri cu acelasi browser nu trebuie sa deschid 11k de ie-uri apoi search-ul in google incorporta i browser si toate astea fara nu stiu ce toolbar (gen ie) care avea nu stiu „help tools” dupa care trebuia sa astepti pana cand se conecteza la server si multe alte nebunii.

Toate bune si frumoase pana am inceput sa lucrez in domeniul asta al programarii web. Primul meu soc a fost ca paginile nu arata la fel in ie si firefox decat daca te chinui putin, mai exact ie si restul browserelor (in general) a fost si prima dezamagire legata de firefox cand mi-am dat seama ca nu imi arata erorile de javascript si a trebuia sa deschid ie-ul…uram zilele astea dar spre deosbire de ie firefox niste „chestii faine” numite plugin-uri pe care eu unul vi le recomand.
Pentru inceput aici gasesti toate plugin-urile care le poti folosi. Ca programator web eu recomand cateva plugin-uri si anume Web Developer are ca tot ce iti trebuie ca sa testezi un site, validaor al codului sursa pentru html, css si javascript (java script debug-erul fata de cel de pe ie iti da o eroare ce poate fi inteleasa si linia la care se gaseste eroarea) un alt plugin recomandat ar fi PHP Lookup search direct pe site-ul php.net si mai sunt destule unul foarte util care practic rezolva un mare minus al acestui browser e Download Statusbar
incercati-le si daca mai gasiti vre`unul interesant sa ma anuntati😀

Si acum link-uri de download:

myblueclick.com: Download
site-ul oficial download:

nu mai ramane nimic altceva de spus decat safe browsing si cel mai important enjoy Firefox

Sa nu uit a aparut si Firefox 3.0 arata frumos sunt convins ca e cel putin la fel de bun ca versiunile 2.x.x dar inca nu sunt compatibile toate plugin-urile de care vorbeam mai sus si pana cand acest lucru va fi posibil raman la versiunile 2.x.x

Lasă un răspuns

