An electoral

Ceea ce urmeaza sa scriu eu acum poate parea aparent fara nici o legatura cu titlul post-ului dar, in mintea mea cel putin, are legatura.

Sa incepem cu data de 08.04.2007 ora 17:30 primim in posta o instiintare de la I.T.M care ne cere sa ne prezentam a doua zi la ora 8:30 cu urmatoarele acte:

– certificat inmatriculare cam comert cu anexa sau certificat constatator de la Registrul Comertului
– copie dupa contractul cu societatea care presteaza servicii in domeniul securitatii si sanatatii in munca si nota de constatare intocmita de acestia
– registrul unic de control
– evluarea riscurilor pentru securitate si sanatate
– fisele individuale de instructaj pentru protectia muncii
– contractele individuale de munca
– fisa postului pentru lucratorul desemnat si decizia denumire
– planul de prevenire si protectie
– instructiuni proprii de securitate a muncii specifice activitatii desfasurate
– fisele de patitudini, fisele de expunere la risc profesional, examenele medicale specifice, contract cu servicii de medicina a muncii
– acte doveditoare privind autorizarea meseriilor si a profesiilor prevazute de legislatia in vigoare
– evidenta echipamentelor de munca si verificarea periodica a acestora
– buletinul de verificare a prizelor de pamantare
– stampila unitatii
– buletin sau carte de identitate a conducatorului unitatii
– ultimul proces verbal de control privind securitatea si sanatatea in munca

altfel riscam o contraventie intre 4000 si 9000 ron
Nu ar fi nici o problema doar ca dupa ora 17 e destul de greu sa mai faci ceva in ziua respectiva iar pentru a doua zi… nu sunt eu jurist dar am impresia ca 30 de minute nu ajung pentru a aduna toate actele… dar totul e bine cand se termina cu bine, cel putin asa imi place sa cred ca o sa se intample. Data la care scriu despre acest subiect nu corespunde cu datele de mai sus dar norocul meu e ca am primit putin timp astfel ca maine dim la ora 9:30 o sa ne incercam norocul.

Chiar ar arata urat o amenda acum inainte de Pasti….nu??

Wish me luck!!!!

Si ce legatura au toate astea cu titlul post-ului…. pai cum am spus mai sus in mintea mea bolnava s-au facut urmatoarele conexiuni. An electoral => e nevoie de bani pt alegeri de unde pot veni bani rapid??? ati ghicit

Lasă un răspuns

