Need to sleep

Scriam luna trecuta despre nevoia de somn mai exact am preluat un articol nu mai retin sursa, l-am preluat cu mult timp in urma cand pe blogul meu era mai putina activitate si era pe 360, dar sa revin erau niste chestii destul de interesante legate de ce anume se intampla in timpul somnului….. ok, acum am mare nevoie de „acele chestii” tocmai au trecut 7 zile putin spus obistoare in care activitatea principala a constituit-o controlul de la ITM totul culminand cu ziua de azi in care totul s-a sfarsit cu bine asa cum am sperat.

Oricum era 12:51 si eu sunt pur si simplu epuizat. Vreau sa dorm dar cred ca ar fi bine sa manac ceva altfel chiar nu vad bine ziua de azi.

Dar pana la urma totul e bine cand se termina cu bine.

Lasă un răspuns

