E luni…. bleah

Imi suna azi dimineata la ora 8 prima alarma i-au telefonul il bag sub perina si cu un zambet tampit intins pe toata fara inchid ochi sa dorm la loc peste 5 minute de sub perina incepe iar sa faca urat telefonul. In gandul meu gata ma trezesc dar pana gasesc telefonul i se termina bateria si nu il mai aud asa ca adorm iar…. si se face jumate cand incepe celalalt telefon sa sune iar la asta am avut proasta inspiratie sa ii pun un ton de alarma foarte stresant si partea cea mai proasta e ca e destul de greu de oprit.

In fine pana reusesc sa il opresc sunt deja trezit asa ca ma tarasc pana la baie sa fac un dus. In drumul meu spre baie e holul si masa din hol pe care la ora 8:20 este o cana de cafea fierbinte asa ca pana la jumate cand reusesc eu sa ma ridic e numai buna. Si uite asa se obtine imaginea alaturata.

Si a inceput ziua de luni…cititi continuarea.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Vivamus a pede. Ut hendrerit condimentum sem. In hac habitasse platea dictumst. Aliquam laoreet, lectus sit amet porta dictum, dolor ligula ultrices sem, non interdum lacus lectus nec nibh. Maecenas vel magna. Sed est. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et netus etmalesuada fames ac turpis egestas. Mauris molestie velit et ante. Mauris orci elit, tempus id, vestibulum eget, consequat a, sem. Suspendisse at risus. Ut non arcu ac nibh hendrerit imperdiet. In hac habitasse platea dictumst. Suspendisse laoreet, arcu mollis faucibus varius, tortor dolor euismod libero, lacinia sollicitudin leo est in est. Aenean quis elit sit amet erat egestas fringilla.

A si sa nu uit azi trebuie sa dau si o fuga pana la facultate am de recuperat niste laboratoare sa imi dau odata licenta aia… poate scap de o bataie de cap. Wish me luck!!!!

Aliquam erat volutpat. Morbi vel eros a dui sollicitudin auctor. Praesent consequat enim eu leo. Suspendisse vel ante vitae eros aliquet feugiat. Integer vestibulum laoreet dui. Nulla tincidunt nunc a sapien. Morbi mattis, orci et interdum ultrices, nibh urna tincidunt urna, ac imperdiet justo velit in sem. Donec tempus justo varius sapien. Suspendisse lacinia justo ut mi. Nullam euismod, lacus vel placerat adipiscing, felis sapien gravid

E luni ce naiba nici sa scriu nu am chef.

One response to this post.

  1. e luni,
    iarasi luni,
    ce zi de kkt…
    de ce sa ma’mbrac?!
    cand esti langa mine…

    Răspunde

Lasă un răspuns

