Sarbatorile de paste

Hristos a Inviat in primul rand. Zilele astea mi-am luat liber de la lucru si am decis sa pierd vremea in totaliate si sa nu fac nimic… desi nu am planuit sa nu scriu nimic zilele astea pana la urma asta s-a intamplat… am stat toata ziua in pat.. pe scurt am lenevit.

Revin acum cu urari de bine, cu speranta ca ati reusit sa profitati de zilile astea libere si ca ati avut sefi destul de ingaduitori sa va lase liberi pana in data de 5 mai.

Si acum daca tot am vorbit de Sarbatorile Pascale:

mesajul meu favorit :

„E Craciun, e divin!

Ne uitam pe geam afara,

Mosul prin zapada zboara!

Ni se trage de la vin…

Paste fericit, petrecere frumoasa!”

Si un filmulet interesant:

Enjoy!!

Lasă un răspuns

