Intamplari de pasti

Cam pe cand se apropiau sarbatorile pascale ma gandeam la toate nebuniile la care urmeau sa vina… si totusi acum cand am facut o retrospectiva imi dau seama ca cel mai memorabil moment nu are legatura cu chefurile sau nebuniile de zilele astea (si nu au fost putine).

Desi pare incredibil cu ce o sa raman e legat de Spvedanie. Ciudat nu…

Asa cum e traditia la mine in famile in fiecare an de Pasti mergem toti la Biserica sa ne Spovedim, pana acum nimic deosebit.

Am avut ocazaia sa vad ipocrizia din oameni… nu stiu cum era pe vremea lui Ceasca la cozile la pt lapte dar nu imi pot inchipui ca era mai rau. Toata lumea se baga in fata la toata lumea. Si ce era mai interesant e ca afara se mai si laudau ca nu au stat la rand…. motivul… ce vrei draga sa pierd horoscopul lui Neti.. sau aseara am adormit si nu mi-am vazut telenovela.. trebuie neaparat sa vad reluarea.. in vine am deviat prea mult.

Care era faza memorabila…. pai dupa ce m-a tinut preotul in genunchi 15 min trage concluzia: „Fiul meu nu stiu ce raspuns sa iti dau in momentul asta, te rog sa ma cauti dupa Pasti si o sa ma consult si cu alti preoti, in momentul asta nu am cum sa te ajut”.

One response to this post.

  1. dar ce dreq ai facut fiule?!?

    Răspunde

Lasă un răspuns

