Marketing

La inceputul acestui an un site nemtesc Pundo3000.com a inceput un studiu prin care doreau sa evidentieze diferenta intre prezentarea produsului pe ambalaj si continutul acestuia.
Cei care au facut acest studiu au decarat ca interesul lor nu afost de a discredita vreunul din aceste branduri si ca toate ambalajele au fost fotografiate si continutul gatit, daca era cazul, conform indicatiilor.

Lista imaginilor e foarte lunga.. eu am ales cateva… si tot mi se par multe.

Dar ce e important aici… orice agent de vanzari cu experienta iti va spune ca un produs oricat de prost ar fi daca e sustinut de o imagine buna si de un marketing agresiv se va vinde mai bine in dauna unui produs de o calitate superioara.

Mai departe…delectare


















One response to this post.

  1. Posted by Alonso on Mai 13, 2008 at 6:20 pm

    adevarul doare….dar genul asta de marketing da rezultate, asa ca🙂 vom continua sa achizitionam produse despre care aflam ca avem nevoie abia dupa ce vedem reclamele la televizor…asta`i globalization ….we have 2 deal with it!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: