Bergenbier vs Stejar

Cred ca stiti cu totii recalama de la bergenbier in care se promova ziua barbatului cu toate beneficiile ei dar mai ales motivele….

cred ca am vazut-o cu totii.. a fost interesanta la inceput dar am a ajuns sa ne iasa pe ochi si sa schimbam canalul doar la auzul ei…. cu toate astea si-a atins scopul, subiect de discutie, promovare de brand ce mai brand awareness si cel mai interesant e ca s-au folosit de ideea de viral marketing si le-a si iesit… dovada clara e si la mine pe blog.

E ce urmeaza cei de la Stejar s-au gandit sa isi promoveze berea si au ales calea simpla… au intrat pe ideea celor de la Bergenbier cu „Ziua Barbatului” nu a fost tocami corect dar asta e advertising-ul.. si iata rezultatul.

Cei de la Bergenbier nu s-au lasat si au raspuns

Stejari…. se aude next move please.

Pana atunci spor la bere…

P.S. nu beau nici Stejari si nici Bergenbier

7 responses to this post.

  1. e cam tare raspunu de la bergenbier:)))

    Răspunde

  2. anyway… prefer Timisoreana ca ii cu traditie… si … se mai zice ca Becks’ul ii mai de calitate… ;))

    Răspunde

  3. Timi rullz… daca nu becks 😀 nu pot sa fac un clasament intre cele 2

    Răspunde

  4. Posted by x-tina on Mai 7, 2008 at 10:18 pm

    dragii mei, barbatia ca si termen general de a descrie un cumul de caracteristici, manifestari si, de ce nu, descrieri cu conotatii sexuale, nu mai este ce a fost odata… sau acum 10-15 ani…
    a fost odata ca niciodata, acel individ sau acea persoana de sex masculin care nu trebuia sa se „laude” ca e barbat sau nici macar sa o spuna cu tente hazlii… barbatia era demonstrata prin comportament, orgoliu, mod gandire, si astfel cineva intelegea dintr-o privire daca era vorba de un barbat sau de existenta barbatiei in acea persoana de sex masculin… mai mult decat atat, barbatii din acele timpuri indelungate nu se simteau ofensati si atacati in vreun fel de diverse comentarii la adresa lor..pentru ca aveau 2 caracteristici de baza : incredere in propria persoana si auto-evaluare si recunoastere a punctelor slabe si tari.
    din pacate, acel barbat este o specie pe care de disparitie…ceilalti sunt intr-o stare de metamorfoza continua si multi dintre ei au ajuns de fapt ( prin toate caracteristicile si criteriile enuntate anterior, sau mai bine spus lipsa acestora ) sa devina FEMEI!!!
    acestia sunt „barbatii din ziua de azi” care isi demonstreaza barbatia dand cu pumnul in masa, cei care sunt continuu nemultumiti, ofensati, se simt atacati prin vorbe si simt aceasta nevoie continua de a se auzi pe ei insasi spunandu-si „da, sunt un barbat !”, sau am facut asta pentru ca sunt barbat… si alte fraze de genul acesta… si de ce? doar pentru a isi recastiga cumva increderea in ei? pentru a atrage femeile? pentru a isi crea o imagine dura si la prima problema sau bataie sunt primii care fug… pentru a li se accepta prezenta in anumite cercuri??? domnilor „barbati”, daca erati macar jumatate din ceea ce afirmati continuu ca sunteti, era ok!!!
    sunteti devansati de femei la toate capitolele pe zi ce trece, si la orgoliu, si la curaj, si la initiativa, pana si la sofat !!!🙂 mai nou, o femeie nici nu se mai arata interesata daca aude aceste vorbe din gura voastra…decat daca o platiti foarte bine sau ii oferiti cadouri de lux si super lux… deci nici macar aici nu mai aveti avantaje…

    treziti-va la realitate si demonstrati-va barbatia prin fapte nu prin vorbe!!!

    sunt multe de spus pe aceasta tema, nu vreau sa ocup tot spatiul… dar cred ca ati prins ideea🙂

    revenind la rezboiul intre cele 2 specii de barbati…
    domnilor barbati de la stejar, daca erati atat de barbati cum va place sa credeti ca sunteti, nu ati fi apelat la „lovituri sub centura” ca femeile in caz de ultima solutie de aparare… ati fi abordat problema ca barbati advarati si ati fi venit si voi cu o alta abordare sau o alta modalitate de atragere a targetului de consumatori Bergenbier…. ati fi recurs la o lupta dreapta ca intre barbati si cel mai bun sa castige!!!
    credeti ca ati castigat simpatia cuiva sau noi clienti prin aceasta abordare .. poate, dar cu siguranta nu din targetul bergenbier…le-ati provocat antipatii majore
    e adevarat ca v-ati creat un awareness intr-o luna ca altii intr-un an, dar din pacate nu unul pozitiv….
    mai pe scurt…. nu e o abordare „barbateasca” micul vostru joc de guerilla ( pentru ca razboi nu se poate numi )

    JOS PALARIA PENTRU PUTINII BARBATI ADEVARATI CARE MAI EXISTA IN ROMANIA!!!
    pentru restul…opriti metamorfoza, acceptati realitatea si demonstrati-va barbatia prin fapte!

    si ca sa incheiem cu un minunat slogan dintr-o campanie binecunoscuta barbatilor, si mai ales domnilor – RESPECT! celor ce il merita

    Răspunde

  5. Posted by x-tina on Mai 7, 2008 at 10:20 pm

    jos palaria si pt bergenbier ca macar ei accepta barbatii asa cum sunt ( cu bune si rele ) si mai mult, face ceva pentru ei… nua runca doar vorbe in vant…

    Răspunde

  6. x-tina… cred ca m-ai inteles gresit.. nu laud nici una din aceste campanii… sincer nu imi plac ceea ce mi-a placut e modul prin care se „lupta” ei in spoturi…
    ca sa fiu si mai sincer de reclama de la bergenbier sunt satul iar cea de la stejari se incadreaza in advertisingul romaneasc.. . daca la ala ii merge asa trebuie sa imi mearga si mie cu mici modificari si gata spotul

    Răspunde

  7. Buna ziulica,

    Eu apreciez contraatacul celor de la Stejar. Daca veti studia putin problema, data de 5 mai, este ziua de nastere al lui Razvan Matasel, Strategul de la Leo Burnett. Deci, e putin cam egocentrista aceasta sarbatoare a sarbatului, luata dupa ziua creatorului ideii. Stejar vroiau doar sa atace idee Bergenbier, adica, dreptul ca o bere sa creeze ziua barbatului. PE cand ziua barbatului, la fel ca ziua femeii sa fie o zi cetateneasca, care sa nu apartina de nici un brand.

    I rest my case

    Răspunde

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: