Fun pe hi5– Prea tare

Cum ai reactiona daca ai primii add de la profilul tau de hi5… am deci sa aflu…little devil ain`t i so….

Deci toata lumea stie de hi5 e un social network foarte cunoscut si care a inspirat o gramada de posturi pe bloguri dar cred ca asta e cea mai tare idee… din pacate nu imi apartine dar am apucat sa o pun in practica asa ca sper ca Beks nu nu se va supara pe mine…MERSI Beks

Asa… cum se procedeaza se ia un profil la intamplare nu prea conteaza care… se poate folosi search-ul de preferat cu poze mai putine ca sa nu avem prea mult de lucru.

Pasi…
– se copiaza toate pozele
– skin-ul
– se da add cu profilul copie profilului original si asteptam reactii

Iata rezultatul:

Profilul original .. – Link
Profilul fake.. – Link

Daca va avea rezultat scontat vom mai complica putin lucurile pana atunci… enjoy

P.S Tin sa precizez ca nu am nici o problema cu persoana al carui profil l-am selectat.. a avut doar „norocul” sa nimeresc profilul ei….again MERSI BECKS

4 responses to this post.

  1. Posted by noodle on Mai 7, 2008 at 9:49 pm

    un profil cu o tipa mai imbracata nu ai gasit? xD

    Răspunde

  2. am dat un search si am ales primul profil accesat a fost asta… nu pot spune ca am cautat

    Răspunde

  3. Posted by Becksss on Mai 8, 2008 at 8:42 am

    is si eu curios sa vad cum reactioneaza. Bafta sin continuare.

    Răspunde

  4. vai cate aventuri cu hi5’u’ asta… clar ca… da’ ce ca nici nu mai am cuvinte… mda… a da! stiu! MA BUCUR CA NU AM CONT!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

