Teapa in media Realitatea vs. Antena1

Dupa ce s-au batut pentru drepturile de televizare ale Ligii lui Mitica Antena 1 & RCS si Realitatea TV se „intalnesc” iarasi si de data asta nu e vorba de o licitatie ci de un fapt implinit.

In momentul in care Realitatea TV a fost nevoita sa sa opreasca la 84,5 milioane net iar Antena 1 a castigat licitatia cu 91 de milioane net, totul parea ca s-a terminat in „batalia” dintre cei doi giganti media.

Voiculescu era in al 9 lea cer.. si avea si motive(*) dar totul a durat doar pana in momentul in care Sorin Ovidiu Vantu a facut o mutare cu adevarat geniala… si anume, a semnat un contract cu LPF in urma caruia Liga lui Mitica isi schimba numele din Liga I Burger in Liga I Realitatea…ok si care e catch-ul?
Foarte simplu postul care transmite un meci din cadrul campionatului romanesc este obligat sa prezinte un spot publicitar al partenerului la inceputul fiecare reprize si sa rosteasca de inca 4 ori pe durata meciului numele partenerului oficial al LPF, … Astfel ca in timp ce vom urmari un meci pe Antena 1 vom avea posibilitatea sa aflam ce programe se vor difuza pe Realitatea TV.
Inteligent nu? EU zic ca da.

De ce spun asta… Realitatea TV a castigat spatiu publicitar in prime time pe spinarea celor de la Antena1 & RCS

(*)”

Pe o piata TV care in 2008 incaseaza 1 milion de euro pe zi…
Pe o piata TV caracterizata de fragmentare si de nisare…
Pe o piata TV unde audientele marilor posturi scad…
Pe o piata TV unde e tot mai scump sa aduci productii care sa salte spectaculos audienta…

Licitatiile de azi pun la dispozitia cistigatorilor instrumente cu audienta si marketing garantat. Cu ajutorul Ligii 1, Kanal D si-a multiplicat cu 10 audienta, in interval de un an!

In februarie 2007, turcii faceau 1,7 puncte de rating all urban cu primul derby transmis, Poli Timisoara – Rapid, iar in martie 2008 meciul Steaua – CFR Cluj obtinea 14,1 %, cu un share de aproximativ 35%!

Kanal D, Antena 1 (aliata cu RCS-RDS) si Realitatea TV lupta pentru Liga 1. Aceleasi posturi, carora li se adauga si ProTV, se bat pentru Champions League.

Practic, e vorba de duelul pentru aproximativ 2:30 ore de prime-time in zilele de vineri, simbata, duminica, marti si miercuri, cu o ritmicitate aproape saptaminala! Si mai e vorba de sute de mii de abonati care pot migra de pe un DTH pe altul. Aceasta este miza celei mai importante zile pe care media si publicitatea romaneasca a cunoscut-o in ultimul deceniu.
sursa completari tolo.ro

Ca sa vedem rezultatul acestei mutari va trebui sa asteptam reinceperea Ligii I mai nou Realiatea… intre timp o sa avem parte si de Campionatul European si daca tot vorbim de fotbal… Hai Romania!!

One response to this post.

  1. Posted by Alonso on mai 12, 2008 at 1:11 pm

    :))))))) ce mai tzapa o luat motanu` 😛 genius, truly genius 😀 uite cum se fac ingineriile economice….asa avem de invatat …de la oameni gen soros, etc…..se pare ca inca o data romanii „are” o inteligenta nativa in ceea ce priveste simtul economic 😉

    Răspunde

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat: