Vecine draga vecine…dezbatere

La scurt timp ce am scris Doamne cat poti fi de prost (sau Vecine draga vecine) foarte multi prieteni mi-au spus cate o intamplare legata cu vecini.

Si mi-a venit o idee cum ar fi daca am povesti toti cat o intamplare legata de vecini… funny sau nu.

Incep eu..

La unul din acele multe chefuri din aparamentul meu, unul din acei vecini care nu prea erau de acord cu asa ceva s-a gandit ca ne-ar putea potoli daca ne scoate sigurantele de pe scara….. Big mistake… am inceput toti sa cantam (cred ca sunam groaznic) iar veciunul s-a hotarat sa ne puna la loc sigurantele.
Am ciocnit in cinstea lui si am continuta cheful.

E randul vostru…

P.S. nu o sa va judece nimeni, nu va voi santaja cu ceea ce scrieti 🙂 … e doar sa ne facem o idee … si anume daca in fiecare bloc trebuie sa fie cel putin un individ care se crede mai important decat restul..

Sper sa ma insel!!!!

16 responses to this post.

  1. Posted by moflea on Mai 15, 2008 at 3:14 am

    eu stau la casa si nu am probleme cu vecini 😉

    Răspunde

  2. norocos 🙂

    Răspunde

  3. eu o am pe tanti administratora de bloc. de fiecare data cand ma vede ma ia la intrebari: cat mai stati? (ca tre sa va trec in cartea de imobil… LADY GET THE FUCK OFF MY BACK! nu am nici flotant si tu vrei sa ma treci in cartea socara’mii?! hai lasa’ma! si apoi cand ma duc sa platesc nenorocita aia de asociatie mereu ma ia: ‘tot 4 stati’ DA FEMEIE! adica vroiam sa stiu daca nu stati mai multi? de parca si daca am sta mai multi as fi proasta sa ii spun ca si asa au fost destul de balalai colegii mei de apartament sa zica cati stam…

    urasc viata la bloc… :((

    Răspunde

  4. si mai e baba de sub noi… care mereu crede ca avem de gand sa o inundam!

    Răspunde

  5. Posted by Andrei on Mai 15, 2008 at 3:38 pm

    Eh.. la faza cu cheful a cam avut dreptul sa faca ceea ce o facut daca era muzica prea tare… dar totusi ar fi trebuit sa inteleaga 🙂
    Cu vecini nu am avut probleme ca si moflea stau la casa… cred ca doar cand am parcat in fata casi lor am avut probleme….
    P.S Care e faza cu myblueclick.. e al tau?

    Răspunde

  6. Andrei se pare ca te numeri printre norocosi 🙂
    Da myblueclick e si al meu 😀

    Răspunde

  7. Posted by iulia on Mai 15, 2008 at 3:45 pm

    hmmm..vecini sunt o problema peste tot..eu stau in chirie pt ca sunt studenta iar locatarii mai au putin si isi fac un comitet antistudenti, nu de putine ori intru in scara si mai aud cate o baba „asta la ce etaj mai sta?” si alta ii raspunde „la 3 draga!” dar cel mai fumos e cand ne acuza ca li se infunda canalizarea ca aruncam nisip de pisica in wc si noi nici macar nu avem pisica…sau ca aruncam prezervativele pe geam..etc,etc , oricum grav e cand ascultam muzica desi e data incet, de vreo suta de ori ne-au batut la usa ,ne-au spus ca ne muta cu tot cu bagaje sau ca au copii care invata ca sunt in sesiune de parca noi am fi la gradinita…am luat chiar si amenda pt deranjarea linistii publice…cred ca la anu` ma mut=)))

    Răspunde

  8. Vecinii mei sunt batrani si nu aud bine :))

    Răspunde

  9. Am avut si eu probleme cu vecinii, ca orice om, ma gandesc eu. Avand prea mult de scris am publicat toul pe blog la mine. Link-ul e aici http://dugy.eu/?p=193 Luci, promit ca urmatorul comenatriu o sa fie fara link catre mine 😛

    Răspunde

  10. Tot din cauza la un chef ,vecinul m-a amenintat ca ma da afara din oras , nu numai din bloc…hahahaha 🙂

    Răspunde

  11. pentru raducoto
    ouch… cred ca pana acum meriti premiul de convietuire alaturi de cel mai afurisit vecin…

    Răspunde

  12. Posted by razvan on Mai 16, 2008 at 11:54 am

    muhahaha…! eu… care ma trag dintr-o familie de nomazi m`am mutat dintr-un bloc in altul si dintr-un oras in altul! 🙂 nu exagerez knd spun ca am stat in 10 apartamente diferite in 4 orase diferite! de 2 ori am stat la casa si nu se pune! primele 3 mutari nu se pun k eram prea mic! 🙂 de la a 4-a incepe distractia! 🙂 EU AM FOST TEROAREA VECINILOR! cand eram de 5-7 ani eu cu cei 2 erisori ai mei aproape k am bagat`o in pamant pe vecina de sub noi de la 3 (locuiam la bunici). pe la 9 ani i-am dat foc vecinului la balcon ! a ars tot (si nu punem la socoteala cele 25 de kg de vopsea ce le avea pe balcon). intr-o alta locuinta aveam vecini surzi ce nu auzeau nimic! knd m`am mutt singur in cele din urma (cu sora mea) am primit o amenda din prima saptamana de locuit! 🙂 de datat asta baba auzea prea bine! :)) venit in sibiu, sub noi… cei 2 batranei erau SUPER cardiaci si din compasiune m-am mai linistit! am stats si la casa unde aveam o baba kre NU AUZEA DELOC! :)) era ideal! acum m-am linistit! locuiesc la casa… pereti ziolati, termopane, etaj 1. e bine! insa knd ies ma omoara vecinul cu MANELELE in 2 BOXE DEALE GIGANTE! roata se invarte nu? IL IERT!

    Răspunde

  13. Posted by razvan on Mai 16, 2008 at 11:57 am

    * sa se intelega.. m dat foc balconului, nu vecinului 🙂 din prea mult entuziasm pt un asemenea subiect am scris repede si nu eram atent! sa se scuze si celelalte greseli GRAVE! nu sunt „afalnabet”. sunt doar eu! 😉

    Răspunde

  14. Razvan… ce sa mai zic… m-ai omorat.. :))
    bine ca ti-ai inteles veciunul cu manelele date tare.. felicitari pentru rezistenta psihica
    P.S. prima oara m-ai speriat cand ai zis ca i-ai dat foc veciunului am ramas mut…

    Răspunde

  15. Posted by Cepli on Mai 18, 2008 at 4:08 pm

    salutari Luci, long time no see 🙂
    well ca sa fac si eu haz de necaz si sa povestesc si eu patanie cu vecini… va zic ca de vreo 3 ani la parter in blocul in care stau e o familie de batrani, defapt ea si el si atat. Sunt genul ala de batrani cum era in reclama aia de stateau si pazeau pe vizor cu randul. Cred ca dupa ei a si fost facuta reclama. De fiecare data cand intru in scara se aude cum se lasa pe usa uitandu-se pe vizor… ca usa aia pocneste ca e din lemn dinala mai vechi. Cand se intampla sa nu stie ceva baba .. ma si sperie cand o aud brusc ca deschide usa si ma intreaba „auzi vecina nu stii care-i numarul de telefon la informatii?” sau alte chestii de genul asta. am tot patit chestia asta de vreo cateva ori.Batranii s-au mutat in bloc cand era fratemio plecat asa ca atunci cand s-a intors i-am povestit si sarit de pe fix cum e el si-a propus sa sperie baba intr-o zi. asa ca nebunu intra in scara tranteste usa sa i se faca simtita prezenta si cred ca baba era cu ochii cat cepele calare pe vizor sa vada cine isi permite sa faca scandal pe casa scarii … asa ca fratemio ajunge inaintea usii ei si sare in fata vizorului si striga BOOO!!!! deci pot sa va zic ca am auzit baba tipand … cred ca o si cazut in fund… bineinteles ca pe fratemio nu il interesa asa ca urca scarile razand de abia se mai tinea pe picioare….eu m-am speriat putin ca ma gandeam ca poate o fi facut vreun infarct sau ceva …

    Răspunde

  16. Posted by Ispirescu on Martie 18, 2011 at 1:21 pm

    numai prosti si nesimtiti pe blogul asta! Iar de „babe” si „mosi” veti rade pana cand veti vedea ca ati devenit si voi una (unul)…

    Răspunde

Lasă un răspuns

