Boier Moflea – Best foreign language

Citeam azi bloguri la rand fara sa stiu cine e autorul…. si ajung (pentru a nu stiu cata oara:) ) pe blogul lui Moflea . Am tot vrut sa il trec la blogroll ca sa imi fie mai usor sa ajung pe pagina lui dar ma luam cu treaba si uitam… azi am remediat problema asta.
Boier Moflea Si spre rusinea mea desi am observat ca e nominalizat la categoria „Best foreign language” nu l-am votat cu toate ca citesc ce scrie (inca o eroare remediata azi). Va invit sa il cititi si mai ales sa il votati.

Chiar merita!

Link-ul e in stanga sus, imediat sub header.

Daca aveti nevoie de alte indicatii… intrebati.

Lasă un răspuns

