Politica pe blog…Nastase

Ne-am obisnuit cu prezenta politicienilor pe blogosfera mai ales in campanii electorale cand distinsii posibili viitori alesi isi angajeaza o echipa care sa le compuna blogul personal…Blogul de care ma lovesc tot mai des e blogul lui Adrian Nastase (om pe care nu il am la suflet).

Un blog prin care domnul Nastase incearca sa se apropie de membrii blogosferei mai ales prin titlu „Ministru >> Prim-ministru >> blogger”.

Ok initiativa laudabila dar sunt de parere ca pe blogul personal trebuie sa scri tu nu echipa ta. In acest caz echipa AN. Dar nu aici vroiam sa ajung.

In header-ul paginii apar urmatoarele:

cititorii mei sunt mai inteligenti decat scriitorii altora

sau

Blog cu acord intelectual continut implicit

Acum vine partea interesanta… echipa domnului Nastase (AN) care se asigura de „continutul implicit” al blogului prin puterea oferita de fostul Prim-ministru au inventat (sper ca si patentat) un nou mod de a transmite o emisiune si anume LIFE da… e corect Emisiunea poate fi urmarita LIFE daca se acceseaza link-ul de pe blogul echipei AN.

A ca fapt divers au trecut aparoape 30 min de cand le-am semnalat greseala si inca nimic.. nici macar commentul meu nu a fost aprobat.. asta daca nu cumva se va remedia greseala iar commentul meu va fi dat uitarii.

Stiti ce mi se pare interesant… un blog care a stat azi bine mersi pe primul loc la sectiunea „Top WordPress.com blogs today” are numai 6 commenturi 7 cu al meu (asta daca parerea mea va fi ok) si culmea toate spun numai de bine… Ciudat…

link-ul catre blogul echipei AN este http://nastase.wordpress.com

Nu am rezistat scuzati lucrul cu paint-ul :)) Trebuia pusa si mare😀

One response to this post.

  1. Posted by Alonso on Mai 19, 2008 at 7:43 pm

    de ce sa ni se para ciudat? la utc nu se invata engleza, ci rusa, iar dintr`un partid unde culoarea predominanta e rosie, la ce te astepti? e pacat ca are in casa monnet-uri, fildes si alte cele…dar cand vine vorba de ….. i rest my case!

    Răspunde

Lasă un răspuns

