Te crezi mai destept ca un copil de clasa a V a?

Am primit de la Radu care l-a vazut la Banditul un test de matematica de clasa a 5 a… tin sa spun ca am transpirat pana l-am rezolvat dar am reusit😀 va invit si pe voi sa il rezolvati si sa va treceti numele sub al meu😀

Cum o sa facem… se da urmatoarea problema:

Intr-un autobuz sunt 7 fete. Fiecare are cate 7 rucsace. In fiecare rucsac se afla 7 pisici mari. Fiecare pisica mare are cate 7 pisoi mici cu ea.

Intrebare: Cate picioare se gasesc in total in autobuz? (nu e niciun raspuns “la misto” de genul “autobuzul nu are picioare”, ci chiar e o problema de pur calcul matematic)

Rezolvarea problemei e parola documentului pe care il downloadati de aici …. bafta

Sa vedem ce iasa

L.E:

picioare = picioare + labute

soferul nu se ia in calcul

46 responses to this post.

  1. Posted by Paula on Mai 28, 2008 at 4:51 pm

    *****…cam multe picioare intr-un singur autobuz..nu as vrea sa fiu acolo :))

    Răspunde

  2. Posted by Cepli on Mai 28, 2008 at 4:58 pm

    ***** zic eu

    Răspunde

  3. Posted by Cepli on Mai 28, 2008 at 4:59 pm

    ops acum am vazut documentul … deci I am right😀

    Răspunde

  4. Posted by alina on Mai 28, 2008 at 5:46 pm

    nu atat de greu pe cat…fantastic! ca in basme 7, 7, 7…

    Răspunde

  5. Posted by Ady on Mai 28, 2008 at 7:27 pm

    Hehe, misto gandita problema, mi-a trebuit, tre sa recunosc, vreo 4 incercari, dar asta numa pt ca m-am grabit si n-am citit bine anuntul🙂

    Răspunde

  6. am incercat, fara hirtie, e drept. e complicat din cauza repetarii lui 7, nu din alt motiv. pentru ca te face sa nu mai stii exact ce ai inmultit si ce nu ai inmultit inca.

    Răspunde

  7. Posted by doggy on Mai 29, 2008 at 8:39 am

    da eu ma cred😀 in 5 minute a fost facut😀 care vrea rezolvarea😀

    Răspunde

  8. @doggy poti posta rezolvarea dar o sa o cenzurez🙂 nu de alta dar sa nu stricam jocul pentru ceilalti

    Răspunde

  9. Eu nici un test de clasa a III-a nu stiu sa rezolv.

    Răspunde

  10. Interesanta problema, trebuie aflat cate pisici sunt in total :))

    Răspunde

  11. Posted by niccolle on Mai 30, 2008 at 12:46 am

    tre sa recunosc k am gasit raspunsul doar din a doua incercare dar asta inseamna ca trec totusi in cls a VI-a nu? :))))

    Răspunde

  12. dar… am si eu o nelamurire… toate pisicile sunt sanatoasa? sigur nu este nici una fara probleme… sau fara vreun picior… nu de alta… da nu imi iese , cred ca ii o combinatie intre combinatii si permutari sau invers… o matza cred ca ii handicapata asta ii parerea mea…
    …. sau poate are un picior in plus…?!?!!?!?

    Răspunde

  13. Posted by lLia on Mai 30, 2008 at 1:06 am

    plm este raspunsul.

    Răspunde

  14. @lLia asta nu o sa pot posta aici dupa cum s-a vazut mai sus am ” cenzurat” raspunsurile.. care erau corecte,
    sfat incearca totul simplu si o sa iti dai seama ca e usor😉

    Răspunde

  15. Posted by ...:::Claudia:::... on Iunie 1, 2008 at 2:26 pm

    mie m mi’a dat 238

    Răspunde

  16. @…:::Claudia:::… imi pare rau dar nu e corect

    Răspunde

  17. Posted by Cosmin on Iunie 7, 2008 at 4:53 pm

    **.*** este cumva?:D

    Răspunde

  18. @cosmin raspuns corect😉

    Răspunde

  19. Posted by iulishik on August 13, 2008 at 1:33 pm

    240 de picioare

    Răspunde

  20. Posted by iulia on August 13, 2008 at 1:35 pm

    16 picioare

    Răspunde

  21. Posted by iulia on August 13, 2008 at 1:36 pm

    😛

    Răspunde

  22. Posted by raluca on August 23, 2008 at 8:54 am

    *****

    Răspunde

  23. @raluca Corect🙂

    Răspunde

  24. Posted by goodboiz on Ianuarie 10, 2009 at 1:14 pm

    ***** de piciore cu tot cu labute de la pisoi si de la pisici si picioarele fetelor… nu am mai calculat si soferul… LOL !!!

    Răspunde

  25. mama…ce simpluuuu si sormea a stiu ..normal ca da..42

    Răspunde

  26. Posted by Narses L5 on Februarie 17, 2009 at 5:22 pm

    A fost simplu.Niste inmultiri si o adunare.Nr e mare intr-adevar dar cine sa care atatea pisici si rucsace? ***** este raspunsul.Am rezolvat in aproximativ 5 minute.

    Răspunde

  27. eu cred k raspunsul este 245 de picioare in total este bine????:-s

    Răspunde

  28. @onutzza2oo9 raspuns gresit, raspunsul e din 5 cifre. Mai incearca

    Răspunde

  29. este 1008 de picioare???

    Răspunde

  30. @onutzza2oo9 nu sorry, inca e gresit

    Răspunde

  31. Posted by lamia on Februarie 27, 2009 at 1:12 pm

    1582 bling

    Răspunde

  32. @lamia sorry gresit

    Răspunde

  33. [cenzurat]! si mi-a iesit din prima! phew ce grea a fost.. nu cred ca mai pot pe ziua de azi =)))))))

    Răspunde

  34. Posted by catalina on Martie 7, 2009 at 12:55 am

    238 de picioare

    Răspunde

  35. Posted by Cont Niculaie on Aprilie 23, 2009 at 9:06 pm

    9618 picioare. corect?

    Răspunde

  36. Posted by alexutz@ on Iulie 27, 2009 at 5:42 pm

    raspunsul este 19208…mi se pare

    Răspunde

  37. Posted by pucca on Octombrie 18, 2009 at 2:09 pm

    raspunsul este *****
    :

    Răspunde

  38. Posted by Alexandros on Octombrie 24, 2009 at 10:11 am

    ce de commuri🙂

    Răspunde

  39. Posted by Gabriel on Ianuarie 6, 2012 at 9:06 pm

    :))simplu,nu e chiar atat de greu🙂

    Răspunde

  40. Posted by Gabriel on Ianuarie 6, 2012 at 9:07 pm

    da in ce clasa sunteti de vi se pare asa greu?

    Răspunde

Lasă un răspuns

