Rezultatul accidentului

Cum am spus in am doua accidente la activ am reusit azi sa lovesc o masina si sa ii iau oglinda si rezultatul amenda 200 RON (100 in 48h) si 3 puncte de penalizare.

Motivul pentru care am luat oglinda😀 e singurul model inmatriculat in Romanina si am vrut sa amintire😀 (Hyundai Sonata Caddy 2008)

P.S. acum plec la o bere cu partea vatamata :)) (eu bere fara alcool)

Pana la urma totul s-a rezolvat

One response to this post.

  1. hehehehehee
    tu ai fugit repede… o bere si si aia fara alcool….
    faza cea mai tare… partea aia vatamata si cu alte parti …(Rus&N00dle) s-au „vatamat” mai bine …cu ceva tuica adevarata…
    rezultat prognozat pentru ziua de azi….
    – multe dureri de cap…
    – cearta din partea nevestelor… (Rus)
    – vatamatu ala… nu stiu cum o ajuns acasa… da taximetristu nu o vrut sa il duca cu masina… sper ca o ajuns si la nevasta :)))))
    – N00dle… se va retrage in intimitatea d’soarei WOW si se vor simti bine ca o cosanzita si cosanzau =))=))=))=))=))
    – cat despre mine.. povestitorul… v’am pupat

    Răspunde

Lasă un răspuns

