Cameră foto de blogger – Leapsa

Am primit de la Ovidiu Dugulan o leapsa, si desi in intarziere(scuze Ovi) , trebuie sa raspund si sa o dau mai departe. So….

Desi nu ma prea pricep eu sa pozez si nu pot spune ca e tocmai o pasiune, fotografia a fost mereu o activitate care mi-a facut placere, am avut si cateva tentative de fotograf (de ocazie) uni dintre voi poate mi-ati vazut „operele” prin 24 Fun (Sibiu)… da, da alea putin inclinate:))

Pai in perioada aceea foloseam un Canon D400 cu obiectiv EF-S 17-85 IS USM… frumusica jucaria dar din pacate nu e era jucaria mea… camera era a unui var de-al meu care m-a ajutat de fiecare data si tin sa ii multumesc pentru asta.

Intr-o buna zi sper sa am si eu jucaria mea, pana atunci sper sa ma mai ajute varul meu cand va mai fi nevoie🙂

Dau leapsa mai departe catre Ioana

One response to this post.

  1. sunt bune lepsele pt google, ca se link-eaza

    Răspunde

Lasă un răspuns

