Diablo III … coming soon (not soon enough)

Ma intitulez Diablofil :))

Putine jocuri au reusit sa imi creeze dependenta, Diablo e in fruntea listei cu un avans considerabil… ca un mic exemplu ultima oara cand am jucat Diablo II a fost seara trecuta 😀

Cei de la Blizzard anunta cu mare fast ca urmeaza lanseara celei mai noi serii Diablo si anume Diablo III

O descriere sumara a noii versiuni suna cam asa:

La doua decenii de cand Diablo, Mephisto şi Baal au fost nimiciti ranile celor care au dus la bun sfarsit aceast quest sunt inca deschise.

Deckard Cain se întoarce la ruinele catedralei din Tristram pentru a cauta indicii care sa dezvaluie noi tulburari demonice. Si in acel moment, in locul din care cu mult timp in urma iesea Diablo, o cometa loveste pamantul. Aceasta prevesteste vremuri sumbre si cheama eroii sanctuarului sa isi reia questul

Cam asta ar fi pe scurt… Descrierea oficiala o puteti citi pe site.. urmeaza acum trailerul jocului… Enjoy 😀

E… ce spuneti?? dar nu, asta nu e tot urmeaza acum o mostra de gameplay… aici o sa ramaneti uimiti iar fanii jocului fara reactie, incantati, nerabtatori (aici intru eu). Jocul trebuie cumparat, prea bun ca sa nu fie asa. E pacat sa joci un asemenea joc cu crack.

Acum urmeaza un video cu o mostra de gameplay… (P.S m-am chinuit sa o pun sus 😦 )

Partea proasta e ca nu se stie cand va fi lasat… asa au anuntat si cu starcraft… sa speram ca va fi bine de data asta si se vor misca repede cei de la Blizzard spun cam asa:

As with all Blizzard Entertainment games, our goal is to create a game that is as fun, balanced, and polished as possible. We intend to take as much time developing Diablo III as is necessary to ensure the game meets our own high expectations and those of our players.

Noua versiune e incredibila cred ca nu mai are rost sa spun eu nimic dupa ce ati vazut filmuletele 😀

Eh… acum astept pareri 😀

P.S NU UITATI DE CONCURS

4 responses to this post.

  1. nice… si eu vreau..

    Răspunde

  2. Posted by anonim on August 2, 2008 at 9:11 am

    deci pana la urma stii cand apare sau nu ?

    Răspunde

  3. @anonim o data oficiala nu a fost anuntata.. te rog sa ma crezi ca si eu astept jocul asta

    Răspunde

  4. Posted by bogdan on August 11, 2008 at 3:24 pm

    am citit eu undeva ca e decat single ???

    Răspunde

Lasă un răspuns

