Urasc sa fiu trezit de dimineata

Si cred ca nu sunt singurul, eu dimineata cand imi suna telefoanele sa ma trezesc incep sa injur… dar pe nimeni anume doar injur ca trece timpul prea repede cand faci ce iti place (in cazul asta sa dorm).

Si desi stiu ca nu rezolv nimic daca injur… e unul din „bug-urile” mele (imi pare rau daca dezamagesc pe cineva :)) ).

Am fost tentat de multe ori sa dau cu telefoanele de pereti dar am renutat la idee si le bag sub perina. Dar vibreaza asa ca tot trebuie sa ma trezesc.

Se pare ca suedezii urasc amai mult ca mine sa se trezezeasca de dimineata (ma indoiesc :)) ) si au inventat un ceas cu care poti da de toti peretii.

Ceas de aruncat pe pereti

Ceas de dat de pereti

Ceasul „Ikea Slabang” este acoperit cu cauciuc, conceput special pentru a rezista nervilor tai de dimineata. Poti sa dai cu el de toti peretii, poti sa-i dai pumni si tot va arata ca nou.

Daca scapa de nervii de dimineata, cu siguranta nu va scapa de cei din miezul noptii cand ai insomnii si te gandesti ca a doua zi va trebui sa te duci la serviciu. Ca sa vezi cat este ceasul, trebuie sa-l lovesti pentru ca altfel nu i se aprinde ecranul.

Ofera posibilitatea de inregistrare a 7 secunde din melodia cu care ai vrea sa fi trezit.

Sincer eu l-as pune sa injure in locul meu :))

Daca stie cineva de unde se poate comanda asa ceva sa ma anunte si pe mine😀

P.S NU UITATI DE CONCURS

One response to this post.

  1. Posted by moflea on Iulie 12, 2008 at 5:50 am

    si eu ma trezesc foarte de dimineata dar nu am ce face, oricum astept sa apara ceasu si la noi in romania😉

    Răspunde

Lasă un răspuns

