Soferul nu are nici o vina!!

Week-end-ul asta am dat o fuga pana in Deva si cum inca nu am avut noroc sa imi iau o masina (sper sa rezolv asta cat mai repede) si ai mei m-au deposedat fraudulos de-a lor am fost nevoit sa merg cu un microbuz.
„Intamplarea”  a facut ca numarul de locuri si asa limitat (19) sa fie redus pe langa obisnuita cursa de Bucuresti de rezervari care cum am aflat azi se fac la sofer (am luat si eu nr asa cu nesmtire) si din 19 max au ramas 9 dupa cursa de Bucuresti si apoi doar 3 dupa rezervari. Si eu eram al 4 lea in rand.

Deci pe romaneste „Pula locuri!!”
„Norocul” meu a fost ca autocarul care venea din Bucuresti sa aiba intarziere mai bine de o ora. Asa ca cei cu rezervare au renuntat si eu sar si imi iau bilet si ocup loc.
Toata lumea la tren dar trenul a fost anulat. Eu fericit ca am loc astept cuminte sa plecam. Intre timp se intorc si cei cu rezervare si raspunusul soferului e urmatorul „Nici daca vreti sa veniti in picioare nu va mai pot lua.” GHINION!!!.
Acum cand scriu asta sunt in microbuz si astept sa treaca timpul.
Langa mine din acelasi motiv un calator recalcitrant ameninta soferul altui autocart ca ii baga cutitul in spate pentru ca nu mai vrea sa il ia.
Ce vina are omul daca nu mai sunt locuri??
Dar na cum a fost si cazul mai devremme cu microbuzul cu care merg eu toata lumea se ia de sofer.
Tati, intr-o tara civilizata se face o solicitare conducerii in speranta ca se va solutiona.
Soferul nu are nici o vina!!!!

P.S Nu am reusit sa public toate acestea mai devreme. & NU UITATI DE CONCURS

One response to this post.

  1. Posted by Alonso on Iulie 23, 2008 at 8:54 am

    🙂 dude, traiesc in romania, si asta nu`mi ocupa tot timpul, ci toate locurile …. car is better😉

    Răspunde

Lasă un răspuns

