Banc cu Bula

Profesoara la scoala, incercind sa stimuleze mintile scolarilor, a intrebat:

– Ce este rosu aprins si stralucitor?

Bula sare si raspunde:

– Un camion de pompieri!?!

– Nu, zice profesoara, dar imi place cum gindesti. Altcineva?

Maria zice:

– Un mar?

– Corect! zice profesoara.

Apoi Bula zice:

– Am si eu o intrebare… Ce este lunga, tare, rotunjita, cu par la un cap, si o bagi si scoti din gura????

– Bula !!!…tipa profa, noi nu vorbim asa aici!!!

La care Bula zice:

– Periuta de dinti!!! Dar imi place cum ginditi !!!

P.S. de azi am creeat o noua categorie Bancuri unde voi publica bancuri trimise de voi. O idee prin care vreau sa fac blogul mai interactiv.

Deci bancurile care vi se par voua bune si merita postate le puteti trimite la adresa de mail lucian [at] bluenovember.ro iar eu le voi posta.

Doar doua reguli:

1. incercati sa nu trimiteti bancuri care au fost postate deja.

2. nu se vor cenzura bancurile cu limbaj vulgar dar sa incercam sa nu intrecem limita!!!!

Lasă un răspuns

