Concediu

Lumeeee….. plec in concediu va parasesc cateva zile. Plec la Surduc cu cortul.

Ne reauzim cam intr-o saptamana, sper cu forte proaspete si cu bateriile incarcate.

Enjoy the view:

7 responses to this post.

  1. Posted by niccolle on August 7, 2008 at 10:55 am

    Well … distractie placuta sau mai bine zis odihna placuta (asta daca o sa reusesti >:))… so see u … in about 3 min😀

    Răspunde

  2. Posted by Alonso on August 8, 2008 at 5:43 am

    concediu placut omule…si ca tot veni vorba, la fel ma asteapta🙂 meritam cred ca amandoi o tzarica de vacanta😉 Alonso is logging out😀

    Răspunde

  3. Posted by Alonso on August 8, 2008 at 10:08 pm

    mi se pare mie sau commentul meu nu a ajuns la sursa? anyway, concediu placut!🙂

    Răspunde

  4. Posted by Alonso on August 8, 2008 at 10:10 pm

    oooops, nevermind😀 erdeeshu asta…please delete the last two comments :))

    Răspunde

  5. Posted by moflea on August 9, 2008 at 4:38 pm

    Concediu placut si distractie la maxim

    Răspunde

  6. Deci dacă Surduc ăsta e locul din poză, eu te mănânc cu fulgi cu tot. Cum să mergi mă într-un asemeanea loc, cum să mergi într-un asemenea loc cu cortul, ŞI SĂ TE MAI ÎNTORCI ACASĂ. Cum poţi să te întorci din Paradis.🙂 Enjoy your vacantion.

    Răspunde

  7. @dugy nu e locul din poza dar totusi a fost superb o sa va povestec totul😉

    Răspunde

Lasă un răspuns

