Learn english-Invatati engleza

Am dat zilele trecute peste un neamt care avea nevoie de niste indicatii. Vroia sa ajunga la Muzeul Satului din gara.

Ma grabeam sa prind microbuzul dar na…sa il ajut pe om.

Problema e ca eu nu stiu o boaba de germana iar el nu stia o boaba de engleza…. deci am vrobit de m-au durut mainile si am plecat.

I-am dat un sfat „Learn english

now watch this :d

iar asta e prea tare :))

4 responses to this post.

  1. Posted by Marina on August 27, 2008 at 9:00 am

    Clasice :)))

    Răspunde

  2. Posted by Naevdal on August 27, 2008 at 11:04 am

    excelente! astea sunt pentru deliciul publicului! :))

    Răspunde

  3. Posted by Adi on August 27, 2008 at 2:23 pm

    ultima e mortala🙂 o fi ajunge femeia in sat? :))

    Răspunde

  4. Posted by Catalina on Octombrie 19, 2008 at 7:41 pm

    da, ultima o stiam si eu
    :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

