Ma birthday – in imagini (video) pe bune

Asa cum a promis NeKociKa (aka Gratian) a prelucrat o filmare de sambata seara si acum puteti urmarii rezultatul final. Enjoy😀

10 responses to this post.

  1. Posted by cepli on Septembrie 30, 2008 at 9:51 am

    foarte tare…!!! La multi ani inca o data !!! Sa traiesti multi ani fericiti!!

    Răspunde

  2. la multi ani copile. nice underwear :))

    Răspunde

  3. @cepli mersi mult Alina
    @ionique :))

    Răspunde

  4. hihiih, funny
    sa te bucuri de cei 23 de ani ca la 20🙂

    Răspunde

  5. Posted by Unit - X - on Septembrie 30, 2008 at 4:17 pm

    dude, deci nu`mi vine sa cred =))) cum de`am ratat in halul asta? :)) party`ul a fost la tine nu?😛 nu prea ai fost curajos sa te lasi aruncat….dar tot ai ramas fara pantaloni =))) foarte tare! SA AI PARTE DE TIT CE E MAI BUN OMULE, CA MERITI!

    Răspunde

  6. Super!!! Asta e doar putin din ce a fost in acea seara! La multi ani patzitule:))

    Răspunde

  7. @cosmindeva e lasa ca nu am mai vrut sa bag si partea cu pleznitul peste ‘underwear’ nu de alta dar la cate palme o luat … lumea ar fi zis ca era un sado-maso party :))) =))

    Răspunde

  8. @NeKociKa aa ehh nu chiar:))

    Răspunde

  9. Posted by kakamaka (Marina) on Octombrie 2, 2008 at 9:56 am

    La Multi Ami inca odat’!!! (l-am vazut si pe Becks :D)

    Răspunde

  10. @Marina lucram impreuna

    Răspunde

Lasă un răspuns

