(Nu mai) Depanez calculatoare la rude. Vreau o tigare

Ma roaga unchiumio sa merg pana la el sa ma uit de comp-ul lui ca cica „nu mai raspunde la comenzi”. Ma duc ma uit la procese 53 si asta fara ca eu sa fi deschis ceva.

Ma uit ca prostul si ii recomand un re-install de windows. Ma baga la inaintare, eu nu pot sa ii refuz si incepe varumio sa ma bata la cap cu nu stiu ce calculator care poseda comenzi vocale.

Ori sunt eu in urma cu tehnologia ori pe varumio nu il prea duce capul (ceea ce tin sa cred eu).

Urmeaza apoi sfaturi de dupa reinstalare. Ce vrea el neaparat instalat pe comp e My Computer nu ma chinui sa ii explic dau din cap ca am inteles. Urmeaza unchiul si matusa. Fiecare cu ceea ce vrea salvat (capul meu o ia razna, pixul nu mai vrea sa scrie, vreau o tigare)

Ma apuc fac compul si dupa 3 ore de cautat programele de care au nevoie unchii mei ma suna sa imi spuna ca le au ei pe cd-uri. (Vreau o tigare).

inainte sa ma apuc mi se dau asigurari ca mi se va aduce un cd cu drivere… se face 9 seara cd-ul nu mai vine. Primesc un telefon :”Luci nu gasim cd-ul” (Vreau o tigare).

Ok nici o problema instalez Belarc advisor iau specificatiile compului. Format, reinstall (ce bine merge). Gata windows-ul sa  luam driverele. Wow ce repede a mers.

Dar surpriza nu s-a instalat placa de retea = no network (Would you like to connect to the internet to search for the apropriate drivers… sa mori tu!!!) (stiti ce urmeaza nu..Vreau o tigare)

Facem un cd instalam reteaua driverele de la placa de baza…nu mai vreau sa zic ce bine merge dar parca prea bine merge😀 shit no sound… Ce pana mea sunetul e integrat si driverele la placa de baza luate. Caut pe net… probleme cu placa aceea de baza ca nu isi instaleaza sunetul … Vreau o tigare.

Azi am terminat cu el… si sper sa nu ma mai cheama.

in doua saptamani merg sa imi vad „pacientul” daca prezinta simptome de virusare… il pun pe picioare si apoi DeepFreeze.

Lasă un răspuns

