NeKo e emo

ANUNT FOARTE IMPORTANT!!!

NeKociKa e emo…

8 responses to this post.

  1. Posted by NeKociKa GratZian on Octombrie 13, 2008 at 12:53 pm

    frecuteas sa mi te frec cu emo tau … luci se „marita” lol deci tu esti emo😛

    Răspunde

  2. Posted by ZaBeckss on Octombrie 13, 2008 at 12:53 pm

    lol nu stiam ca e emo dar avind in vedere ca are parul lung cred ca este jos cu vena sus cu freza. :))

    Răspunde

  3. Posted by BabyLove on Octombrie 13, 2008 at 12:54 pm

    Du-te maaaa…

    Răspunde

  4. Posted by noodle on Octombrie 13, 2008 at 12:54 pm

    nu-mi vine sa cred… sincer imi pare rau de el… poate isi revine

    Răspunde

  5. Posted by Lamia on Octombrie 13, 2008 at 12:55 pm

    super…..
    am aflat adevarul in sfarsit
    isi lasa parul si scurteaza… venele

    Răspunde

  6. Posted by noodle on Octombrie 13, 2008 at 12:57 pm

    esti sigur(a) ca doar venele? hm…

    Răspunde

  7. Vai Neko imi pare rau sa aud ca esti emo. Asta e frate tot inainte si mie mi s-a parut din momentul in care iti mangaiai parul si sugeai pe acadea=)))

    Răspunde

  8. nu cred! este doar o calomnie :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

