Premiera abosulta in Romania

PrIn Ilfov, se coace o premiera in Justitia din Romania.
Astfel, Sandu Cristian care a dat in judecata impreuna cu avocatii de la Urban si Asociatii statul roman, a obtinut castig de cauza la Tribunalul Bucuresti , instanta obligand Administratia Finantelor Publice Ilfov sa-i restituie 6700 de ron (taxa de poluare/inmatriculare).
Acum, Sandu Cristian a investit hotararea judecatoreasca cu mentiunea irevocabil si executorie si , este hotarat sa ceara …executarea silita a statului roman.
Acesta a somat deja Administratia Finantelor Publice Ilfov sa-i plateasca banii pana la 31/10/2008 data dupa care, impreuna cu executorul judecatoresc va pune sub sechestru si va scoate la vanzare, computerele, birourile, aparatele xerox ale AF Ilfov .
” Nu le las nici un ragaz; au stiut sa isi bata joc de mine si in loc sa imi restituie banii, m-au pus pe drumuri, m-au facut sa pierd timpul prin Tribunale , asa ca acum, o sa le-o platesc si eu de sa ma tina minte ; sa vedeti ca o sa fac licitatia publica de vanzare a echipamentelor lor de birotica , chiar in strada ca sa-i fac de ras si o sa chem si toata presa ; Pai ce Tariceanu si PNL a ajuns sa isi faca campanie electorala pe banii mei ? oricum votul meu nu il va avea; numai eu stiu cat i-am rugat sa imi dea de buna-voie banii inapoi, ca aveam nevoie de ei, si m-au sfidat zicandu-mi „du-te domne la proces si daca castigi mai cauta-ne” ! acum o sa ma caute ei pe mine .. !” spune petentul.

sursa: Urban Iulian

Lasă un răspuns

