GSP.RO „have” now an english version* sau GSP.RO o gafeaza iar

*Titlul e gresit intentionat

(L.E sunt greseli o gramda. In ritmul asta cei care citesc site-ul asta in engleza o sa ne considere un popor de inculti)

Sa vedem despre ce e vorba. Pe site-ul gsp.ro apare anuntul acesta:

gsp_prev

Ca tot omul curios dau click pe link sa vad si eu stirile in limba engleza. Nici prin cap nu mi-a trecut ca o sa o gafeze atat de repede sau atat de des🙂 hai sa vedem:

Ca tot omul curios dau click pe link sa vad si eu stirile in limba engleza. Nici prin cap nu mi-a trecut ca o sa o gafeze atat de repede sau atat de des🙂 hai sa vedem:

gsp_gafa-1

gafa_gsp_2

gafa_gsp_3

Astea sunt doar la prima dupa o scanare rapida… acum stiu ca „limbile romane e grele” (recunosc si eu o gafez destul de des) si o limba straina trebuie sa fie si e destul de grea. Eu o gafez incerc sa ma corectez ca pot si eu dar un site care se autointituleaza The best Romanian sports site asemenea gafe nu sunt permise.

Tin sa precizez ca nu am stat sa analizez pagina si sa le caut chiar pe toate dar imi inchipui ca sunt mult mai multe. Cele prezentate fiind doar de pe prima pagina.

Va invit sa le cautati🙂 colajul intreg e aici. Multumiri lui Angi (dau o bere)😀

gafa_gsp

Acum la sfarsit le dau un singur sfat: Learn english-Invatati engleza

One response to this post.

  1. Posted by Unit -X- on Noiembrie 6, 2008 at 11:24 am

    uat ai uant tu sei iz det gsp.ro iz a ueist ov evribodi`s taim bicoz dei hev no aidia ãbaut sports uatsoevãr! sou, mai frends, rid somting els, bicoz eniuei, riding di inglish vershion tãrns iu dambãr den enibodi els…..

    Răspunde

Lasă un răspuns

