Adi Despot „3 in pula mea”!

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

more about „Adi Despot a umilit o ziarista, in ti…„, posted with vodpod

via Niccolle

4 responses to this post.

  1. Posted by Unit -X- on Decembrie 4, 2008 at 11:14 am

    mai, ziarista s`a umilit singura, sau eventual a umilit`o cameramanul care i`a trimis`o … VJ Alexa my ass….ea era dusa de beata…de fapt, despot a si incercat s`o scoata de vreo 2 ori….da i`o fi sarit si lui tandara…..urla prostia`n tara asta!!! :)))

    Răspunde

  2. Posted by cepli on Decembrie 4, 2008 at 11:36 am

    am vazut si eu azi dimineata la ‘Neata cu Razvan si Dani … m-am prapadit de ras :)))

    Răspunde

  3. Posted by harribo on Decembrie 4, 2008 at 4:02 pm

    il apreciez pe despot pentru faptul ca spune lucrurilor pe nume ! Urla prosita il ei de ratati care ajung in tembeliziune pt tate si c*r … despot e unul din oamenii care fac ceva in privinta asta… Adevarul doare , dar trebe sa le spuna cineva pt ca e prea de tot! Respect pt despot :*

    Răspunde

Lasă un răspuns

