Doamne fereste de o asa femeie

Cum poti sa faci asa ceva? Mi se pare foarte aiurea ceea ce face tipa… dar na ce nu face omul pentru notorietate….

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

more about "Doamne fereste de o asa femeie", posted with vodpod

5 responses to this post.

  1. unde se poate voma?

    Răspunde

  2. Posted by Alonso on Ianuarie 6, 2009 at 3:09 pm

    yikes….te poate omori o asemenea tipa! apropos….tre sa`mi cer scuze pentru postul de la orgasmul la femei, de vede ca tu ai postat, dar eu am ramas in urma🙂

    Răspunde

  3. Te rog impusca’maaaaaaa!!!!!!

    Răspunde

  4. Posted by Moflea on Ianuarie 7, 2009 at 4:53 am

    Puternica e… nu as vrea sa o vad cum e la pat !

    Răspunde

Lasă un răspuns

