Taxa de poluare se transforma in impozitul de poluare!

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

more about „Taxa de poluare se transforma in impo…„, posted with vodpod

Pai… ce rezolvam cu asta? Tot asa o sa puna impozitul aberant de mare ca sa se acopere gaura din buget. Un buget „bolnav” resimte imediat lipsa unei surse constante de venit.  Iar cand UE o sa ne ameninte cu proces o sa o modificam, banii se returneaza dupa foarte multe drumuri de la RAR la finante si uite asa intra niste bani la bugetul de stat periodic dar ilegal conform statului UE la care am aderat.

Dacia nu vinde pentru ca nu sunt masini bune nu din cauza existentei/lipsei taxei de inmatriculare.

Cine are nevoie de o masina prefera sa dea banii pe care ii da pe un Sandero/Logan pe o masina second-hand din cauza fiabilitatii. Parerea mea e ca atata timp cat brandul Dacia va fi promovat ca masina ieftina asta va fi. Nimic mai mult.

Nu am fost fan Dacia de pe vremea in care impreuna cu tatal meu lucram sa punem pe „picioare” vechea dacie 2 3 zile numai ca sa mai mearga inca un an si asta cu reparatiile periodice de rigoare.

Citeam pe forumuri ca se vorbeste de proteste nationale, ca la dacia lucreaza cateva mii de oameni dar restul sunt o tara intreaga si tot asa. Fratilor protestam dar cu ce ne alegem? Niste timp pierdut aiurea poate un reportaj la stiri si atat. Nu ne baga nimeni in seama. E adevarat ca nu putem sta cu mainile in san… dar ce putem face? Alta solutie trebuie sa existe.

P.S. Au fost cazuri cand statul a fost dat in judecata si procesul a avut un final fericit.

2 responses to this post.

  1. Posted by cepli on Ianuarie 21, 2009 at 12:54 pm

    dap, nebunie curata cu taxa asta. bine ca mi-am luat masina nu foarte veche si am platit putin. orice se hotaraste nu va fi bine. tot trebuie dat bani cumva si undeva si tot vor fi oameni nemultumiti. spre ex. eu dupa noua taxa din decembrie nu plateam nimic. asa am platit. adevaru-i ca se umple si sibiul asta de masini… nici nu imi vine sa o mai scot din parcare pe a mea. ajung mult mai repede cu autobuzul.
    p.s. fundalul e pe alb? sau e vreo chestie de la explorerul meu. daca e pe alb schimba-l ca m-am invatat cu culoarea aia inchisa si parca albul asta nu ma mai atrage sa citesc ce scri.
    😉 iti spun sincer 😀
    bye

    Răspunde

  2. Posted by oamenisilocuri on Februarie 20, 2009 at 12:25 pm

    tinta lor a fost dublarea din start, dar au triplat-o pt o perioada scurta doar ca sa manipuleze populatia. acum lumea se va bucura/resemna ca e dubla, chiar se vor bucura. daca o dublau din start si ramanea asa pierdeau mai mult la capitolu imagine

    Răspunde

Lasă un răspuns

