Campanie anti SPAM!

Spam-ul e nasol, spam-ul pute, spam-ul ne enerveaza, spam-ul iti strica ziua, spam-ul te enerveaza, spam-ul mana diavolului :)) Oricum STOP THE SPAM (include mass-ul… ma refer la mass-urile tampite..u`ll see)

P.S include mail-ul, mess-ul, posta, sms, telegrama, porumbei calataori… u name it

One response to this post.

  1. Posted by alonso on Februarie 6, 2009 at 7:56 am

    eu mi`am sters deja cateva persoane din lista (massuri), asa ca particip activ la campanie! sincer, pe mail nu prea`mi vin…..dar sunt satul pana`n gat de mass`uri stupide!

    Răspunde

Lasă un răspuns

