Copilarie… a noastra a fost mai frumoasa

Copilaria noastra cand totul era mult mai simplu, cand nu eram pasibili de „moarte la fiecare pas” cand eram mult mai fericiti cand aveam prieteni adevarati. Cand imaginatia era singura noastra limita.

copilarie2.ppt

Download and enjoy;)

multumesc Alina

3 responses to this post.

  1. cand mancam guma turbo si colectionam abtibildele alea si faceam schimb intre noi… cand ne jucam cu cornete si nu eram stresati ca poate ne scoatem ochii… cand mergeam prin padure si faceam cazemate si mancam zmeura, mure si fragute de mai era putin si ne plezneau burtile… imi amintesc ca mi-am spart capul de doua ori afara. o data ne jucam trenuletul si m-am impiedicat de cineva din fata mea si am dat cu capul de beton, iar a doua oara cand aveau loc bataliile dintre blocuri si mi-a dat unul o piatra in cap… hehe cand ne jucam fotbal in fata blocului si mi-am rupt mana… oh doamne … si inca traiesc… si astia mici acum habar nu au ce e aia viata. ce mai saream elastic si cand ma striga tata in casa la ora 9:30 ma rugam de el numai 10 minute sa ma mai lase sa terminam jocul si atunci incepeau toti prietenii „haideti nenea Ilie mai lasati-o 10 minute, va rugammmm!!!” si aia defapt se facea 30 minute🙂 dar nu ma certa nimeni… atunci pedeapsa cea mare era „Nu mai iesi afara 2 saptamani!” cand auzeam asta mi se innecau toate corabiile. parca era sfarsitul lumii :))) acum daca i-ar pedepsi pe copiii astia in casa n-ar fi nici o problema, dar ne-am modernizat. acum zicem „n-ai voie la calculator 2 saptamani” si astia inca putin si isi taie venele :)))
    viata faina!!! mi-e dor!! mi-e dor sa vad 20 de copii in fata blocului jucandu-se … acum daca mai vezi vreo 3 tragand cu mingea la poarta.
    ah da.. mi-am amintit cand ne jucam baseball in spatele blocului … ne strageam vreo 30 si faceam doua echipe si doamne fereste ce mai fugeam cand spargeam un geam cu mingea. si mai eram si uniti ca atunci cand ne prindeau ne intreba care o spart geamul si noi toti zicea „o fugit ala!” si el/ea mai era inca cu noi acolo. Bineinteles ca ziceam ca nu stim cum il cheama ca era de la alt bloc :))))))))))))
    avai ce fain eraaaaaaaaaaaa
    cu placere luci

    Răspunde

  2. Tocmai am cazut in butoiul cu melancolie, exact chestiile alea le faceam cand eram pustan…ce vremuri, nu tu griji sau alte cacaturi necesare supravietuirii in jungla asta, parca de abia acuma incep sa imi inteleg parintii prin ce treceau sa imi asigure MIE toate nevoile si piticii ce ii aveam pe creier…pe cand in ziua de azi auzi chestii de genul ca copii dau in cap la parinti…rahat…Inca odata „ce vremuri”, chiar eram fericit cu toate lipsurile perioadei.

    Răspunde

  3. Posted by alonso on Februarie 9, 2009 at 12:10 pm

    super….dar nu sunt trist ca nu mai sunt copil…sunt bucuros ca am perioada aceea sa`mi aduc aminte de ea cu placere mereu – amintirile din copilarie nu ni le va putea lua nimeni….apropos luci, iti aduci aminte de caietele cu usm?😉

    Răspunde

Lasă un răspuns

