Logica, perspicacitate si cateva adunari

Hai ca tot s-au scumpit tigarile si nu vrem/putem sa ne lasam dar dorim sa facem economie trebuie sa gasim solutii. Una ar fi urmatoarea

Daca din trei mucuri de tigari se mai poate face o tigare, cate tigari ajungi sa fumezi daca ai un pachet (20 de tigari).

P.S. Mai bine ma las de fumat decat sa procedez asa.

L.E muc de tigare = chistoc🙂

L.L.E cate tigari sunt in total cu tot cu cele din pachet

Pe aceeasi tema (adica hai sa ne punem biluta la treaba)

Alte probleme, de data asta de logica

Alta problema de mate, scoala generala

Te crezi mai destept ca un copil de clasa a V a?

Cei care nu le-ati rezolvat mai puteti incerca🙂


34 responses to this post.

  1. 6.66 frumos numar :)) bine ca nu fumez😀

    Răspunde

  2. @DanMedesan sorry raspuns gresit, mai incearca😉

    Răspunde

  3. Posted by kia on Martie 6, 2009 at 10:34 am

    26.66 :)))

    Răspunde

  4. @kia nope sorry

    Răspunde

  5. Posted by Pustiu on Martie 6, 2009 at 10:58 am

    20. daca ii corect iti spun si de ce😉

    Răspunde

  6. @Pustiu gresit

    Răspunde

  7. Posted by Pustiu on Martie 6, 2009 at 11:04 am

    gata stiu😛

    Răspunde

  8. Posted by Pustiu on Martie 6, 2009 at 11:05 am

  9. Hmmm…. ii fara raspuns…. dar raspunsul ii ***, da nu iti zic ca o sa il afle si altii😛

    Răspunde

  10. @Pustiu wrong again
    @NeKociKa GratZian gresit e din doua cifre tu ai pus 3 asterix-uri

    Răspunde

  11. Posted by Pustiu on Martie 6, 2009 at 11:13 am

    dupa ce ne-am consultat 3 oameni am gasit raspunsul😛
    Nr magic este [corect].
    multumiri lui Relu si beck’s

    Răspunde

  12. Posted by ZaBeckss on Martie 6, 2009 at 11:14 am

    misto chiar misto

    Răspunde

  13. Posted by Pustiu on Martie 6, 2009 at 11:14 am

    demonstratia o las pe seama ta😛

    Răspunde

  14. @Pustiu relu si Beks corect

    Răspunde

  15. 20+6+2+1=29 Raman 2 mucuri

    Răspunde

  16. Posted by catalina on Martie 6, 2009 at 11:42 pm

  17. Posted by alonso on Martie 9, 2009 at 10:09 am

    sa incerc si eu….. 1140, calculat dupa formula combinari 20, luate cate 3!😀

    Răspunde

  18. 26 si 2 treimi
    26+2/3
    26.66666

    Răspunde

  19. mai schimba si u intrebarea, si da raspunsul sa stie toata lumea

    Răspunde

  20. Posted by Marina on Martie 9, 2009 at 7:36 pm

    Sa fie 26 oare?! m-a innebunit problema asta..si i-am innebunit pe toti din jur :))
    Ti-am facut ceva trafic pe blog😀

    Răspunde

  21. Posted by bogdanic on Martie 12, 2009 at 2:23 pm

    Mie mi-au iesit o data 27 si alta data 29 in functie de cum am facut calculul. In ambele cazuri raman cate doua mucuri. Deci sau 27 si 1/3 sau [cenzurat] si 1/3. Sper ca in curand vei da raspunsul.

    Răspunde

  22. Posted by bogdanic on Martie 25, 2009 at 8:43 am

    Oare vei da raspunsul?

    Răspunde

  23. Yeap! Vreau. Daca nu te deranjeaza.

    Răspunde

  24. @bogdanic imi cer scuze ai raspuns corect

    Răspunde

  25. Posted by bogdanic on Martie 27, 2009 at 6:56 am

    no problemo! Editeaza comentariul sa maschezi raspunsul…😉

    Răspunde

Lasă un răspuns

