Descoperiti 3 diferente

Beks a postat o poza in care cu putina atentie se putea observa un chip eu am ales sa postez alt joc de atentie doua poze intre care sunt trei diferente.

Bafta.
dif-1

16 responses to this post.

  1. Posted by alonso on Martie 18, 2009 at 1:14 pm

    [cenzurat] culoarea pielii (a doua e mai lucioasa…..)

    Răspunde

  2. Posted by alonso on Martie 18, 2009 at 1:25 pm

    da
    [cenzurat]in prima poza lipseste, in a doua e 😀

    Răspunde

  3. Posted by Maria on Martie 18, 2009 at 1:36 pm

    [cenzurat], prima poza, lipseste
    [cenzurat], a doua poza
    [cenzurat] in prima poza

    🙂 spirit de observatie? sau simt critic prea dezvoltat? 😛

    Răspunde

  4. Prima poza:
    – [cenzurat]
    – [cenzurat]
    – are ochii mai mari

    astea erau? 🙂

    Răspunde

  5. sa tot studiezi asa poze :).
    in prima poza lipseste [cenzurat], [cenzurat] si [cenzurat] 🙂

    Răspunde

  6. mi-e rusine cu semenii mei de gen masculin, cum sa nu le nimereasca ei pe toate din prima? 🙂

    Răspunde

  7. [cenzurat],[cenzurat], [cenzurat]:D Is bun la analizat femei

    Răspunde

  8. Posted by edy on Iulie 5, 2009 at 9:29 am

    euste diferenta la sutien chiorilor si sa stiti ca am 10 ani

    Răspunde

  9. Posted by mihutza on Decembrie 17, 2009 at 9:10 pm

    in partea stanga ii lipseste putin par…are lipsa la o bretea si una dintre dungi nu e

    Răspunde

Lasă un răspuns

