M-am lasat de fumat!

Pentru cei care ma cunosc bine poat fi un soc, dar da… e adevarat ieri 27 aprilie 2009 s-au facut 3 saptamani de cand nu am mai fumat o tigare.

Sunt aceeasi persoana care spunea ca ii place sa fumeze, ca fumeaza din placere, ca nu vrea sa se lase.  Care vedea tigarea ca o relaxare.

Sincer a fost mai simplu de cat am crezut… muuuult mai simplu. Trebuie sa ii multumesc lui Niccolle (multumesc puiu meu) care mi-a dat imboldul de care aveam nevoie, apoi Sorin si Mihai pentru sustinere.

Tin sa precizez ca nu am trecut prin faza de genul🙂

smokingVreau sa precizez ca nu am nici o problema cand se fumeaza in jurul meu, nu sunt irascibil deci nu trebuie sa fugiti de mine🙂.

Reteta in cazul meu:

– simplu… nu am mai fumat. Fara pastile, plasturi, ceaiuri si asa mai departe….a doar cu betigase de scortisoara (rontait nu fumat🙂 )

9 responses to this post.

  1. Posted by Alexandros on Aprilie 28, 2009 at 7:18 am

    🙂 felicitari … si mai postezi odata la 3 luni

    Răspunde

  2. Posted by Alexandros on Aprilie 28, 2009 at 7:18 am

    …apoi dupa 3 ani de fumat ;)) dai chef

    Răspunde

  3. Posted by Marina on Aprilie 28, 2009 at 7:50 am

    Bravo Bravo..eu inca sunt convinsa ca nu sunt in stare…dar o sa ma las…candva😀

    Răspunde

  4. Posted by zabeckss on Aprilie 28, 2009 at 11:06 am

    Bravo. Eu incerc de 8 ani de zile :))

    Răspunde

  5. @Marina asa am fost si eu pana nu am incercat, odata si bine😀
    @zabeckss mersi mult, e nevoie doar de putina vointa😉

    Răspunde

  6. Posted by zabeckss on Aprilie 28, 2009 at 11:10 am

    Eee corect. sper pina in 2012 sa reusaesc:P

    Răspunde

  7. Buna ziua

    M-am lasat de fumat de 3 luni si ma enerveaza ca tot simt gustul de nicotina in gura. Ma spal pe dinti foarte des, dar degeaba. Ce as putea sa iau pentru a nu mai simti gustul de nicotina?

    Răspunde

  8. @roro nu stiu ce sa va recomand, dar tind sa cred ca totul e doar la nivel psihologic

    Răspunde

Lasă un răspuns

