Obiect electric indispensabil

De la doipedoi.com am aflat de un concurs lansat de electroexpo.ro a carui idee e foarte simpla. Trebuie sa scriu despre un electrocasnic indispensabil.

Cum tocmai mancasem foarte bine primul gand a fost fripteusa (da stiu nu e mancare sanatoasa) dar apoi m-am gandit ma da ce dracu ma fac eu dimineata daca raman fara filtrul de cafea… plang ce dracul sa fac pana fac o cafea la ibric (pe care nu il am) mor incet.

Da am expressor la birou, da-l dracu de filtru dorm pana in ultima clipa si fug direct la birou😀 deci fripteusa e indispensabila.

Chiar ieri i-am schimbat uleiul am curatat o ora la ea pana cand era iarasi ca noua am avut grija sa pun ulei de palmier exact cat trebuie si apoi am asteptat sa fie gata mancarea. Nu mi-au fost inselate asteptarile….

In concluzie daca raman fara fripteusa pana seara am alta….. e 100% indispensabila.

Lasă un răspuns

