De vorba cu Adrian Copilul Minune despre ziua copilului

Copilul minune
Dornici sa aflam ce inseamna „Ziua Copilului”, chiar de la un copil, am batut la usa maestrului suckru al muzicii romanesti, nimeni altul decat Adrian Copilul Minune, care se juca cu mingea in gradina din spate.

Times:Salut Adrian Copilule Minune, baiete, ce mai invarti?

Adrian Copilul Minune: Salut. Dar sa stii ca nu mai imi spun Copilul Minune de ceva vreme, pentru ca nu mai da bine. Acum sunt doar Adrian Minune, Adrian Fantasticul, Adrian DeVitto, Adrian Joe Pesci, Adrian DeNiro si altele… Am 40 de ani ce naiba.

Times: Aaaaaa…. pai si noi ce facem? Ca trebuia sa fie o chestie legata de ziua copilului. Ne-am nenorocit!!

ACM: E ok, inca ma simt copil inauntru, desi rromii nu au copilarii fericite in general, sa stii. Trebuie sa ne zbatem ca sa ne depasim conditia si sa infrangem toate prejudecatile pana la 12 ani, cand avem oricum proprii nostri copii.

Times: Bine atunci. Ce inseamna pentru tine ziua copilului?

ACM: Nimic. Noi manelistii cantam atat de mult de jale, ca la un moment dat nu mai simtim nimic inauntru. Doar un gol imens. Care se casca. Tot mai mare…. Si atunci imi aduc aminte ca am foarte multi bani si imi revin din jaleeeee. Pe cine , pe cine , pe cine nu lasi ca sa moara, El e primu om care iti face rau si te doboara….

Times: Esti cumva pentru sinuciderile asistate?

ACM: Sunt la moda pe 2009, Vin cu marfa noua pentru voi pana in secolu douajdoua’

Times:Esti unul dintre cei mai cunoscuti copii din lume, crezi ca succesul o sa-ti afecteze viata de adult asa cum s-a intamplat cu actorul din Singur Acasa?

ACM: Eu n-am ramas niciodata singur acasa. Cel putin nu singur la mine acasa. Doar la altii. Deci nu cred ca mai am ce sa patesc. Sunt scund, sunt rom, si am burta ce mi se mai poate intampla?

Times:Cum o sa-ti petreci ziua de maine?
ACM: Probabil am sa stau cateva ore in biblioteca citind din Nietzsche si Kant… dupa care am sa compun o arie.

Times: Pe bune?

ACM: Ce-ai esti prost?! Uite-te la mine! O merg in studio cu tzambalul si o sa fac bani gramada vericule. Uite-asha uite-asha, vai viata mea….

Times:Totusi ce-ti doresti cel mai mult si mai mult sa primesti de ziua ta?

ACM: Anul trecut Guta si baietii mi-au adus o stripteoza. Anul asta nu stiu ce sa spun. Inca o stripteoza?! Mai bine o fripteoza. Noi facem cadouri care se rimeze mancatash. Eu le-am luat o veioza si o mononucleoza.

Times:Totusi n-ai vrea in schimb o masinuta sau niste bomboane?

ACM: Nu. Poti sa le iei tu. Eu am deja cu jenti de aur. Da’ aur din ala meserias nu aur dentar cum pune Costi Ionita.

Times:Ce amintire placuta ai din copilarie?

ACM: Aveam vreo 12 ani si umblam cu varul meu Fane Burtoi sa strangem cabluri de cositor. A oprit o masina de Belgia langa noi. A coborat un domn belgian foarte stilat si ne-a intrebat daca nu vrem sa jucam intr-un film. Nu mai stiu ce s-a intamplat…. dar am avut inghetata si bomboane o saptamana intreaga.

Times:Mai simti copilul din tine uneori?

AMC: Ti-am zis ca da. Acum lasa-ma, ca parca-l simt chiar acum.

Times:Ce-ti spune? !

Spune ca vrea sa iasa. E de la fasole. Hai paaaaaa mancatzeash

sursa: Times.ro

P.S. La multi ani!

One response to this post.

  1. Hai deh , mânca-ţi-aş buzunaru’ tău . La mulţi ani la tăţi puradeii fătaţi sau nefătaţi încă.De la mine pentru Madonna , RiodeJaneiro , Uebcam, Mausmen, Plăzmel şi Becali copiii baştanilor mei

    Răspunde

Lasă un răspuns

