Da dracu statia aia mai incet

pickr_taxi

Zilele astea am ramas fara masina (chin pentru mine) si de voie de nevoie am circulat cu taxiul. Diverse motive (*)

Mai oameni buni (soferii de taxi) dati dracu statiile alea incet cand aveti client. Sunt foarte enervante, mai ales dimineata.

Azi dimineata soferul cu care eram eu, suparat ca nu a prins comanda a dat statia mai tare desi imi spargea timpanele.

Diverse motive:

– ce buna e cafeaua asta, lasa ca iau taxiul

– bagamias ceva in ochelarii tai mihai ca i-am uitat acasa

– ce bun e somnul dupa ce suna ceasul

etc

3 responses to this post.

  1. Posted by Alexandros on Iunie 16, 2009 at 11:10 am

    incearca bicicleta 😉 taxi e expensive :d

    Răspunde

  2. Mijloace de transport in comun?
    Dormit mai putin + o plimbare matinala pana la locul de munca?
    Mutarea locului de munca in camera ta?

    Răspunde

Lasă un răspuns

