RIP Michael Jackson

Azi dimineata am auzit ca Michael Jackson, idolul meu in copilarie, a murit. Nu pot spune ca eram un fan innebunit, dar cand eram mic muzica lui era tot ce vroiam sa ascult.

Din dorinta de a intelege versurile lui, am invatat engleza… pana in clasa a-5-a cand am inceput sa fac engleza in scoala eu deja vorbeam aproape fluent limba engleza. Primul cuvant pe care l-am invatat fiind dangerous.

.

Pot spune ca aveam un idol care m-a influentat pozitiv. Copii din ziua de azi sunt influentati de Guta, Salam, plus alte specimene de genul asta  si invata de mici ca trebuie sa ai bani, femei si valoare iar numarul de dusmani denota cata valoare ai. Deci eu ma pot considera norocos.

Oricare ar fi cauza mortii lui a fost un personaj controversat care s-a remarcat prin actiunile umanitare, muzica sa, miscarea scenica dar si prin doua scandaluri de agresiune sexuala, fata de minori. La primul s-a renuntat la acuzatii dupa plata a 20 milioane dolari iar a doua oara fiind achitat.

Pentru mine a fost si va ramane The King of Pop

Dumnezeu sa il odihneasca!


13 responses to this post.

  1. Posted by Alexandros on Iunie 26, 2009 at 8:47 am

    r.i.p., desi a influentat mult muzica la nivel mondial, ceea ce a facut copiilor… Dumnezeu sa`l ierte….sunt convins de verosimilitatea a ceea ce a facut…..dar, ca artist, a fost ok….let`s remember earth song, heal the world, black or white…..ca artist, are respectul meu, ca om, nu….

    Răspunde

  2. Posted by Zapa on Iunie 26, 2009 at 12:41 pm

    R.I.P. … nu imi vine sa cred ca s-a mai stins un geniu,un rege al muzici…Cand am aflat(pe la ora 2:30) am crezut ca se glumeste,insa am cautat si cand am vazut ,am inceput sa privesc in gol…Este greu…Respectul meu,doar ca artist!

    Răspunde

  3. RIP pt M.J.
    Si eu il vad ca un idol din copilarie😦

    Răspunde

  4. Posted by Diana on Iunie 26, 2009 at 2:29 pm

    a fost unul dintre putinii artisti care a fost atat de cunoscut si care a rezistat pe piata avand atatea presiuni asupra lui,mai pe scurt nu era cantaret de sezon..(azi vine maine pleaca)….si a ajuns unde a ajuns mai mult pe fortele lui proprii,fiind compozitor,producator,cantaret,coregraf, actor…un adevarat talent,dar ca si fiecare dintre noi avea defectele lui
    Dumnezeu sa il odihneasca in pace!

    Răspunde

  5. Posted by Richard on Iunie 26, 2009 at 3:26 pm

    A fost si va ramane in inimile tuturor,chiar daka nu mai e printre noi el exista Dumnezeu sa’l ierte,R.I.P Michael Jackson

    Răspunde

  6. Posted by RIP Michael on Iunie 26, 2009 at 4:56 pm

    Dumnezeu sa-l IERTE ! imi cumparasem si masca cu el cand eram mic…ca cea din video de mai sus !

    Răspunde

  7. Posted by bLad3 on Iunie 26, 2009 at 5:06 pm

    A fost, este si va fi in inimile noastre… tot respectul pentru el… era omul care a adus inovatii in dans si muzica… Dumnezeu sa il ierte…….R.I.P. Michael Jackson

    Răspunde

  8. Posted by ruxy on Iunie 26, 2009 at 6:52 pm

    am doar 15 ani si abia am inceput sai descopar muzica… bineinteles multy ma cred mai ciudata ca ascult mel „invechite”… imi pare rau ca a plecat dintre noi…. Dumnezeu sal ierte… abia acum este recunoscuta adevarata lui valoare….

    Răspunde

  9. Posted by oana on Iunie 26, 2009 at 11:04 pm

    RIP Michael Jackson..always in my heart…love u….lost..KING….u are an angel now…RIP

    Răspunde

  10. Nici mie nu-mi vine sa cred…mi-am pierdut tatal, acum doua luni, din aceeasi cauza, kiar cu 3 zile inainte de a implini 52 de ani (ca sa nu mai zic ca l-am inmormantat si de ziua lui) si tot nu ma pot obisnui cu ideea…deci inteleg perfect nedumerirea si consternarea in cazuri din astea neasteptate…sa-i fie tarana usoara…oricum nu va fi uitat…Ce ma enerveaza cel mai tare este ca acum toate posturile ii promoveaza muzica, toata lumea il asculta…dar inainte de asta, cand intrase in conul lui de umbra cine l-a mai promovat si cui i-a mai pasat de el? in afara de fani, familie si prieteni? Singurul meu gand e la cei 3 copii ai lui, dintre care 2 au fost vanduti pur si simplu de mama lor pe 8 miliarde jumate de dolari, iar al treilea e facut cu o mama surogat…cine stie cine si cat le va purta grija? oricum nimeni nu-i va iubi ca tatal lor…Michael a devenit un brand, o afacere…ce a ajuns lumea asta…:(

    Răspunde

  11. @Roxana to you sincere condoleante. Legat de Michael Jackson aproape nimic in lumea asta nu se mai face din placere totul se face pentru si pe bani.
    Mai sunt putin care fac ceva din pasiune, extrem de putini, si sunt considerati de majoritate idioti.

    Răspunde

  12. Posted by Alexandros on Iunie 29, 2009 at 7:00 am

    @ Roxana sincere condoleante ….. hang in there, you are not alone

    Răspunde

Lasă un răspuns

