2 maxime pe zi

Nu stiu cati dintre voi ati prins sau ati avut ocazia sa vedeti calendarele acelea groase comniste, cu hartie proasta si cotor gros si urat.
Fiecare zi din calendar era atribuita unei plante medicinale, cu metode de preparare, indicatii, contraindicatii, etc… Stiti despre ce vorbesc?

Oricum nu asta e ideea, ideea e ca in subsolul fiecarei pagini era trecuta o maxima, spusa, scrisa de persoane celebre*. Tin minte ca aveam o matusa care avea asa ceva pe perete, eram mic si nu puteam citi** dar cand am mai crescut si mergeam la ea, nu aveam altceva de facut decat sa citesc acele maxime.

Atunci am prins gustul si de atunci cum prind citesc. Unde vrea sa ajung?

Pai… au aparut in dreapta 2 maxime care sunt preluate prin RSS de la Roxana (sper ca e ok), un cititor mai nou iar caruia pe aceasta cale ii uram oficial bun venit printre noi.

Am ales sa afisez tot timpul ultimele 2 astfel incat cele mai recente publicate sa apara si aici. Daca doriti sa afisez mai multe let know.

P.S asa cu conditia ca autoarea sa ne permita.

** Printre acele persoane celebre, fiind in comunism, se mai strecura „iubitul conducator” si „savantul cu renume international”…. nevastasa

** Dat fiind ca pe cand am invatat eu sa citesc se terminase „epoca de aur” trebuia ca saraca matusa sa le cauta prin nu stiu ce lazi uitate de lume de prin pod sau pivnita.

4 responses to this post.

  1. Interesant. Am si eu un calendar din acela, sta prafuit undeva prin raft. E pacat de el pentru ca e ca o punte catre trecut, cand la fel ca si tine stateam si il citeam pana incepea Mihaela la televizor😛

    Răspunde

  2. Salutare…Kiar am observat ca le-ai preluat…Numai ca va cer oleak de rabdare tie si cititorilor, intrucat sunt plecata din tara in concediu pentru relaxare si deconectare pentru ink o saptamana, iar cand revin, imi reiau activitatea…adik incerc sa postez cate doua maxime in fiecare dimineata…Imi cer scuze ca cititorii tai vor vedea aceleasi maxime o saptamana…Mersi frumos…

    Răspunde

  3. @dugy cred ca as rasfoi un asmenea caldendar din scoarta in scoarta daca mi-as putea pune mainele pe unul
    @Roxana rabdare avem, concediu placut

    Răspunde

  4. Posted by Alexandros on Iunie 29, 2009 at 11:17 am

    @ Luci foarte faina ideea….ar trebui sa facem asta saptamanal, mai ales ca majoritatea lucrurilor de acolo erau destul de ok

    @ Roxana concediu placut🙂 si eu de abia astept sa stau departe de calculator … asteptam impresii de vacanta, de pe unde ai fost

    Răspunde

Lasă un răspuns

