Fitosica

Am avut ieri putin a treaba pe centru, de platit niste facuri ma exact. Stiti centru din Sibiu, frumos,curat, multa lume…pe scurt o placere pentru mersul pe jos (cel putin pentru mine).

Plimbarea in interese de servici a fost scurta din pacate dar placuta, putea fi si mai placuta daca m-as fi oprit la o terasa pentru un suc sau o limonada.Poate nu sunt eu atent sau nu am spirit de observatie cert e ca ieri am vazut ceva nou. Un geam aranjat putin altfel, cu un nume ciudat: Fitosica.

Sfatul meu, nu ocoliti asa ceva.

Cu 7 lei mi-am luat niste gogosi incredibile, cu topping de ciocolata, ciocolata alba si caramel. Sunt incredibil de bune.

Ceva de genul asta:

gogosica fitosica se vinde in sistem de -1246

Arata bine, nu?

3 responses to this post.

  1. Posted by Alexandros on Iulie 1, 2009 at 10:10 am

    don`t really like the name😉

    Răspunde

  2. Posted by Alexandros on Iulie 1, 2009 at 12:18 pm

    dar probabil ca o sa incerc gogosile :p

    Răspunde

  3. Posted by user18 on Septembrie 14, 2010 at 4:10 pm

    sunt foarte bune ,am fost vanzator in asa ceva

    Răspunde

Lasă un răspuns

