Imi cer scuze ca ti-am dat in cap

Ieri seara am iesit cu puiu si un var de-al ei din Deva la o plimbare prin parc si la Kfc. Pana in parc am mers cu masina pe care am parcat-o pe Scoala de Inot si am inceput plimbarea pe langa pista de biciclisti.

Parcul arata incredibil. Curatenie,iarba tunsa, liniste, aer curat politia comunitara in patrulare, totul foarte bine aranjat. Singurul lucru neplacut a fost lipsa totala de interes fata de indicatoarele pentru pista de bicilisti. Unii circulau sau se dadeau pe role exact pe pista, iar biciclisti trebuiau sa ii ocoleasca desi spatiul acela lor le este destinat.

In fine, asta e alta poveste, cert e plimbarea si-a atins scopul.

Dupa ce am trecut pe la Kfc am ajuns in parcarea de langa bloc. Aglomerata ca in fiecare seara.

Vad un loc liber unde pot sa parchez, perfect zic eu, dar un logan rosu parcat pe diagonala. Langa masina un tip vorbea la telefon iar o „domnisoara” il astepta.

M-am apropitat de ea din moment ce domnul vorbea la telefon si am intrebat respectuos.

Nu va suparati urmeaza sa plecati?

La care ea se uita la mine de parca i-am dat in cap si acum ii cer voie sa ii mai dau una.

Tipa s-a simtit foarte jignita aparent, din moment ce a raspuns cu un sec nu si-a intors catre masina.

Eu fiind crescut toti cei 7 ani acasa nu pe dealuri precum cucoana, iarasi respectuos.

Se poate va rog sa parcati masina drept sa am si eu loc?

Nu inteleg ce i-am facut, dar la cum se uita la mine cred ca a inteles ca am jignit-o. A raspuns iarasi cu un singur cuvant. Imediat.

Intre timp tipul a terminat de vorbit s-a urcat la volan a asezat masina drept a ridicat mana semn ca isi cere scuze eu i-am multumit si am parcat masina.

Acum poate ma ajutati si voi pe mine sa inteleg de ce respectiva se uita asa urat la mine. Sa presupunem prin absurd (ca la mate) ca nu e prost crescuta, nu are nasul pe sus, nu se considera superioara deci tot ce mai ramane e ca ea a fost la volan mai devreme cand a fost parcata masina iar eu ii insultasem „calitatile de soferita” (pe buna dreptate).

E posibil sa fie toate. Nu cred ca o sa aflu vreodata.

Voi ce credeti?

Pentru soferita respectiva (daca ajunge pe aici):

Imi cer scuze daca ti-am dat in cap. Chiar nu mi-am dat seama. Te-a batut destul soarta nu vreau eu sa continui.

2 responses to this post.

  1. Hehe!

    Cred ca ai avut in minte numai cuvinte de lauda la adresa fetei.

    Poate tocmai luase carnetul la Scoala de Covrigi si a avut o zi mai nesarata. Te-ai gandit?? :))

    Sau, mai rau, daca ti-a citit gandurile? Zi mersi ca nu te-a palmuit! :))

    Răspunde

    • @Generalul Sticko nu avea lamita in geam de aici am dedus ca nu era incepatoare,dar cum zici si tu bine ca nu m-am ales cu o palma, avea destul timp pana dadeam eu la manivele sa ridic geamul ma trezeam cu vreo 4 palme peste ochi🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns

