Invata in pana mea sa parchezi

Unii oameni chiar nu stiu sa parcheze, si dupa cum spuneam in postul cu loganul rosu nici nu au bun simt. Hai ca tot omul are momente in care e grabit si pune masina aiurea dar daca se repeta nici nu stiu cum sa te mai numesc.

In postul anterior spuneam ca am plecat la Paltinis, ei bine all good things come to an end si seara a trebuit sa venim acasa*.

Parcarea iarasi aglomerata si loganul rosu parcat iarasi pe diagonala. De data asta nu am mai avut cu cine sa vorbesc.

* Home sweet soon  to be old sweet home.

3 responses to this post.

  1. Posted by Alexandros on Iulie 6, 2009 at 6:28 am

    75% din oamenii care au permis nu merita sa`l aiba….pentru ca sincer…..chiar asa e….iar daca nu v`ati lovit de asemenea oameni, inseamna ca nu conduceti🙂 incerc totusi sa nu folosesc deloc claxonul la masina niciodata (most of the times imi iese, dar cateodata imi pierd cumpatul)…

    asta e….suntem dezordonari ca soferi…..noi si italienii🙂

    Răspunde

  2. Posted by kia on Iulie 6, 2009 at 6:43 am

    hahaha… cred ca fiecare parcare are idiotul lui care parcheaza pe diagonala… si eu am unu la mine la bloc si am zis ca urmatoarea data cand o prindem parcata asa eu o parchez paralel cu el foarte aproape si prietenul meu o pune in spatele lui pe trotoar sa se chinuie putin pana iese …
    bineinteles ca nu m-am putut abtine inainte sa ii zic ca sa nu mai parcheze stramb si ce credeti ca a zis???? mi-e si rusine sa zic :)))) „si p**a mea e stramba” hahaha

    Răspunde

  3. Posted by Alexandros on Iulie 6, 2009 at 12:57 pm

    @kia…..loooool :)), trebuia sa`i zici ca se vede ca nu doar scula ii e stramba, ci si mintea….

    Răspunde

Lasă un răspuns

