Am dat banii sa isi puna una silicoane

Ca sa fiu sincer nu numai una, ci mai multe. Nu aruncati cu pietre…pentru ca nu sunt singurul?

Hai sa vedem… lucrezi? platesti impozite?

DA?….pai atunci esti in aceeasi situati cu mine. Ai platit fara sa vrei tatele unei pitipoance cu iq negativ (mai mult ca sigur).

Pai in pana mea daca normal ca e nevoie de sistemul de coplati pentru ca o operatie de marire a sanilor  e scumpa. Incep de la 2000-3000 de euro si tot urca. Si eu ma intreb de ce va trebui sa platesc cand merg la medicul de familie ca sa imi tratez o raceala.

E simplu, tatele unor pitipoance sunt mai importante decat sanatatea mea si sanatatea boilor care platesc impozite.

Salarul e impozitat de stat in total cu 31,3% numai pentru sanatate, doar avem o gramada de pitipoance care vor sa isi marasca tatele.

Deci hai sa platim in continuare ca sa ne putem lauda ca avem cele mai frumoase fete.
P.S sa nu fiu inteles gresit sunt operatii care ar trebui finantate de CNAS, cum ar fi operatiile de reconstrutie a sanului dupa operatia de cancer mamar si mai sunt exemple.

Ceea ce blamez eu acum sunt operatiile platite din banii publici pentru ca unul influent sa aiba tate mai mari in dormitor ca sa vorbesc frumos.

Gata ca m-am enervat, am plecat sa imi termin cafeaua.

One response to this post.

  1. Posted by anna on Iulie 8, 2009 at 8:31 am

    Asta este sistemul medical romanesc… aceasta situatie face parte din acelasi ciclu cu urmatoarea intamplare: La institutul de Hematologie te primeste sa donezi sange doar daca esti imbracat decent… adica un tip a fost refuzat fiindca a fost imbracat in pantaloni scurti… iar o tipa prea decoltata…… asa ca…………

    Răspunde

Lasă un răspuns

