Telefoane la RDS

Aseara am avut surpriza neplacuta sa ma trezesc cand imi era lumea mai draga fara telefon fix si fara net. Cablu mai aveam asta e partea buna.

Primul lucru pe care il fac e sa verific router-ul, totul ok. Caut ultima factura si chitanta sa vad daca sunt cu plata la zi…iarasi ok. Toata tevatura asta a durat 10 minute.

Urmatorul pas, sun la RDS. Incepe discursul ala cu convorbirea inregistrata, cu operatorii ocupati si incepe melodia. Si canta, continua sa cante, canta in continuare. Deja astia de la Orange isi freaca mainile iar imi trece factura de 2-300 de lei. Dupa 10 minute in care m-am plimbat prin casa cu telefonul in mana inchid.

Stau 2 min si sun iarasi. Iarasi inregistrat, operatori ocupati si iarasi melodia. De data asta am ales ca ocupatie pe langa plimbarea in cerc si vanatoarea de tantari (buna idee, am dormit mai bine noaptea asta). Trec 15 min, raman fara tantari, oricum m-am plictisit de vanatoare, inchid.

Mai stau 5 minute si sun iarasi. Deja tampesc cand aud de inregistri si oameni ocupati. Dar asta e, asteptam. Acum se aprinde beculetul. Pun telefonul pe speaker si impreuna cu Niccolle incepem dansul*.

Dupa un timp aceeasi melodie la dans devine plictisitoare. Asa ca ne asezam…. dar, minune, cand chiar nu am mai rezistat si dau sa inchid aud o voce straina.

E clar, a raspuns…pentru cateva secunde nu mai stiam de ce am sunat. imi revin repede si intreb daca sunt ceva probleme in zona, spun numele strazii, cartierul,blocul.

Aflu ca sunt probleme si ca o sa se remedieze in cel mai scurt timp posibil.

Dupa 10 minute totul a revenit la normal.

P.S. ar fi mai simplu in cazul in care sunt deranjamente un mesaj automat in locul anunturilor cu inregistrari si operatori ocupati.

* cu ocazia asta mi s-a confirmat daca mai era nevoie…. sunt antitalent la dans🙂

3 responses to this post.

  1. nu era mai simplu sa astepti pur si simplu decat sa suni de pe mobil timp de 30 de minute la RDS ca sa-ti spuna ceea ce stiai?

    Răspunde

  2. @Adrian aveam nevoie de net, daca nu isi revenea curand trebuia sa plec de acasa unde aveam acces la net

    Răspunde

  3. Super Tareeeeeee!!!!!!! :))))

    Răspunde

Lasă un răspuns

