Crime, violuri, capete sparte, romania de azi

Ceea ce am auzit azi dimineata a pus capac. Cica un pusti de 14 ani a violat o fetita de 3 ani. Pai da-o in pizda masii de treaba. Mi-a ajuns. Chiar ne mira ca se intampla asa ceva.

Hai sa vedem… dimineata ma trezesc ca tot omul sa imi beau cafeaua si sa merg la lucru.Dau drumul la tv sa vad stirile si efectiv imi vine sa vomit. Babe violate si batute, betiv desfigurat pana plec la lucru tot ce am in cap… crime, violuri, capete sparte. La 17 la fel, la 20 la fel, crima, crima, viol, viol, viol, bataie, crima, viol, bataie…. atat se mai da la stiri. Nu mai pot. Altceva nu se mai intampla in tara asta?

Apoi ne miram ca un copil isi zdrobeste mama cu un ciocan (la cate o vazut la tv o fi ajuns sa creada ca e ceva firesc) ca putulica ala de 14 ani cu 3 floci crede ca e firesc sa violeze o fetita…

Si CNA-ul ce face? Ce pizda mami lor pazesc ca mi-a ajuns? Ei stau si urmaresc emisiuni de divertisment si amendeaza pe cei care incearca sa mai destinda romanul.

Interiziceti stirile astea pana la 22, ca nu se mai poate. Dimineata vreau sa plec bine dispus la lucru. Stiu ca ma asteapta o zi de cacat, de cele mai multe ori, nu imi mai bagati pe gat tot ce fac o mana de imbecili.

A fost Artmania, Festivalul de teatru, jazz etc si astea numai in Sibiu. De ce nu sunt stiri pe temele astea? Sau pentru astea trebuie bani?

Frumoasa tara in care traim.

3 responses to this post.

  1. Posted by Alexandros on Iulie 23, 2009 at 7:13 am

    nu m`ai mai uitat la tv de ani de zile si nici nu o voi face…..normal ca asta vedem, asta se da! pentru ca oamenii is atat de dobitoci incat chiar se uita….televiziunea cea mai de cacat din tara asta…..are rating de 400.000 telespectatori / minut! la orele de maxima audienta!, da, zero tv…… nu avem ce face, asta nii tara, macar sa nu luam parte la asa ceva…..never i shall watch another bloodbath…daca`mi trebe sange, ma joc quake 3 arena!

    Răspunde

  2. Audienta o fac persoanele mai in varsta, tineretul se uita la TV doar pentru meciurile de fotbal, iar femeile cateodata la o telenovela, iar acum majoritatea adolescentilor si copiii au calculatoare conectate la internet si stau pe messenger toata ziua, folosind un limbaj specific. NU mai exista emisiuni de calitate la tv, iar acum avem prostiie lui dan negru, si tot felul de show-uri cat mai tampite si copiate ori de la japonezi (emisiunea aia de pe prima tv prin care trebuie sa treci prin ceva forme) sau de la americani. De ce nu se mai continua cu: „Vrei sa fi miliardar ? „, acolo mai invatatai o chestie, doua. In concluzie nu se merita sa-ti cumperi televizor in ziua sau sa-ti faci abonament .

    Răspunde

  3. Posted by Marina on Iulie 23, 2009 at 11:23 am

    Ar trebui facuta o petitie. Eu sunt prima sa o semnez daca apare! Noroc ca stau la camin si nu am TV….

    Răspunde

Lasă un răspuns

