Nevasta productiva

Bula si Bulangioaica erau casatoriti de 25 ani. Intr-o vineri, Bula vede sub pat o valiza.
– Ce e cu valiza asta?
Se rosi Bulangioaica un pic si zise:
– Dragule, trebuie sa-ti marturisesc ceva. Deschide valiza. Deschide Bula valiza si inauntru erau: trei cartofi si 50.000 de dolari.
– Ce e, fa, cu cartofii astia?
– Dragule, de-a lungul casniciei noastre, de cate ori te-am inselat… am pus un cartof in valiza.
– E, lasa ca nu-i asa rau. Dar ce e cu cei 50.000 de dolari?
– Pai, de cate ori am adunat un kil, l-am vandut.

2 responses to this post.

  1. Posted by SPore26 on Iulie 28, 2009 at 2:33 pm

    foarte tare bancul de mult n-am mai citit unul asta tare…sa iti las si eu unul tot cu cartofi

    Un tip merge la aprozar
    tipu: -Vreau si eu cartofi
    vanzatorul:-De cat?
    tipu: -Da decat cartofi!…

    ei?..sper ca teai prins

    Răspunde

  2. Apropo de nevasta productiva…incepusem la un moment dat sa ma enervez pe barbatii „productivi”, care casatoriti sau nu, vor sa faca cat mai multe agatzamente…si mi-am facut un post pe blog despre asta…Sotii Vs Amante, acum m-am gandit sa-l fac si public, ca la urma urmei realitatea e sub ochii nostri…Iti dai seama daca barbatii infideli ar aduna la fel unde s-ar ajunge?…ajung miliardari ;)) (asta e valabil numai in cazul unora, nu intentionez sa generalizez)…

    Răspunde

Lasă un răspuns

