Aparate „interesante” de fitness

Acum cateva zile mi-am adus aminte de reclamele cu aparate de fitness care erau prezentate in programele de teleshopping, pe vremea cand eram in generala. (si nu, pamantul nu era in era glaciara pe atunci[pt. Niccolle])

Am vrut sa vad ce aparate au mai aparut acum, si cum nu am rabdare sa ma uit la tv la asa ceva am cautat pe youtube. Ia priviti peste ce am dat 😀

Un tip arata ciudat pe aparatul asta

Si cireasa de pe tort

6 responses to this post.

  1. Posted by kia on August 3, 2009 at 8:05 am

    sunt curioasa cati si-l vor cumpara ca sa incerce senzatii noi in timpul unei partide de sex … :))) sau numai eu m-am gandit ca ar fi bun la ceva de genu???? ca am vazut intr-o zi o faza pe o masina de spalat si am crezut ca ma prapadesc de ras cand am vazut ce le trece la unii prin cap ….

    Răspunde

  2. Posted by kia on August 3, 2009 at 8:07 am

    hahahahaha…. abia acum am vazut al treilea filmulet… hahahahaha
    nu mai zic nimic ca ziceti ca sunt nebuna

    Răspunde

  3. Posted by Alexandros on August 3, 2009 at 1:06 pm

    fuckin` A :)) oare ce vanzari or avut?

    Răspunde

  4. Ultimul este cel mai tare.

    Răspunde

Lasă un răspuns

