Airsoft vs Paintball

Ziua de cacat pe care am avut-o s-a terminat mai bine cu o partida de paintball impreuna cu niste prieteni si veri. Niccolle nu a putut sa vina fiind foarte obosita(alt motiv pt care ziua e de cacat) dar a fost ok.

Multumita lui Valik de la Airsoft Sibiu pot acum sa fac o comparatie intre aceste doua activitati de recreere.

Ca fapt divers, daca am cateva beri baute cu Valik nu inseamna ca o sa fiu subiectiv.

Jocul de paintball a fost la padure asa ca o sa fac o comparatie intre jocul paintball si airsoft la padure.

Armele:

Aici nu cred ca incape nici o urma de indoiala. Airsoftul e net superior diversitatea fiind infinit mai mare la airsoft unde ai replici ale armelor reale iar la paintball este un singur tip de arma. (ma refer la ce se poate juca in Sibiu)

Diversitatea armelor influenteaza si stilul de joc. Si aici dau ca exemplu numai sniperul de la airsoft. Si ar mai fi.

Munitia:

Aici e jale pentru paintball tinand cont ca vorbim de un joc la padure. Bilele de paintball se spargeau in frunze si in crengute ceea ce a insemnat multe bile trease aiurea si putine hit-uri in adeversari. In comparatie cand tragi la foc automat la airsoft cad frunzele😀 Yeah baby!

Un lucru foarte nasol, parerea mea, munitia mai mare de la paintball lasa urme mai mari. Care dor ca dracu.

paintball

Piciorul meu dupa jocul de ieri

Accidente se intampla, glumele intre baieti sunt inevitabile iar de un botez ca cel de mai jos nici nu se poate vorbii la paintball. Ar fi mult prea dureros.

botezul e la sfasit

Echipamentul de protectie

Similar in mare ce ar fi in plus la paintball fiind protecitie pentru „bijuterii” la baieti, vesta pentru fete iar masca acopera mai mult din fata. Pentru ambele jocuri masca e obligatorie in timpul jocului, nu se da jos pentru nimic in lume.

E superba senzatia pe care o ai cand o bila de paintball ti se sparge fix in mijlocul ecranului de protectie al mastii :))

Jocurile

La jocul de airsoft am avut parte de mult mai multa diversitate dar aici pun in balanta faptul ca la paintball am fost o singura data in schimb la airsoft am jucat mai mult deci am avut posibilitatea sa incerc mai mult jocuri.

Costuri

Toul depinde de tine. Daca esti usor de deget platesti mai mult, indiferent de ce joc vorbim.

Pana acum am incercat sa fiu cat de obiectiv se poate, sper ca am si reusit. Eu, si repet asta e parerea mea, prefer jocul de airsoft, a fost excelent jocul de paintball dar airsoftul mi-a intrat la suflet. Nimic nu poate inlocui fiorul rece de pe sira spinarii cand din bezna te trezesti cu un pistol la tampla si o voce sadica iti sopteste „Zi mort!

Valik stie despre ce e vorba.

3 responses to this post.

  1. vreau si eu!!! si by the way: unde exact ati jucat ca nu imi e deloc cunoscut peisajul.

    Răspunde

Lasă un răspuns

